تاریخ انتشار : دوشنبه 26 تیر 1402 - 0:29
264 بازدید
کد خبر : 4503

روحیه جهادی و باورپذیری لازمه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

روحیه جهادی و باورپذیری لازمه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: روحیه جهادی و باورپذیری، لازمه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

آوای ری آنلاین: عباسعلی در جمع نخبگان و فعالان فرهنگی و فضای مجازی بنیادشهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران که در سالن شهدای ترور برگزار شد، با تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله(ع) واشاره به بیانتات اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع مبلغان و روحانیون را فصل الخطاب قرار داد و اظهار داشت: جنگ رسانه ای و شناخت صحیح از اهداف دشمن در راستای ایجاد نامیدی و تضعیف روحیه مردمی، استراتژی جدیددشمن در برابر ملت ایران است و رهبرمعظم انقلاب بارها در سخنان خود به تبیین آن پرداخته اند.

وی راهکار اصلی مبارزه با این تجاوز فرهنگی را تبین دستاوردهای انقلاب و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با استفاده از ایده های خلاقانه و استفاده از آخرین تکنولوژی ها بر شمرد و اضافه کرد: هرجا که دلسوزان و خادمان این ملت دارای روحییه جهادی بودند و در موضوعی به یقین و باورپزیری رسیدند، تبیین اهداف و دستاوردهای نظام را به راحتی به نسل امروز منتقل کردند، کشور امروز نیازمند این خادمان دلسوز و انقلابی و جوان است.

این مسئول با اشاره به حضور پر رنگ مردم در راهپیمایی عید غدیر و اجتماع عفاف و حجاب در میدان آیینی امام حسین (ع) تصریح کرد: همه آحاد مردم ایران می بایست به تکلیف دینی و اجتماعی خود عمل و درتمام صحنه ها حضور پیدا کنند و امروز وظیفه رسانه و هنرمندان است که با ساخت آثار فاخر، عظمت این حضور را نشان دهند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران اظهار داشت: هرجا که دشمن سعی می کند در آن نفوذ کند نیازمند کار بیشتری است و جهاد تبیین که بارها مقام معظم رهبری به آن اشاره فرمودند، بهترین راه حل برای روشن کردن افکار عمومی و جوانان است.
وی تدبیر در ترویج فرهنگ سازی در حوزه ایثار و شهادت و تفسیر سیره اخلاقی و رفتاری شهیدان را برگرفته از رسالت انبیاء و اولیای الهی در هدایت بشیریت و مصداق امر به معروف دانستو گفت: با روحیه‌ جهادی و باورپذیری می توانیم خدمت بزرگی به ماندگاری فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشیم.

بر اساس این گزارش پیش از سخنان مدیرکل بنیاد شهرستان های استان تهران جمعی از نخبگان و فعالان فرهنگی حوزه ایثار و شهادت دغدغه‌های فرهنگی خود را در حوزه ترویج و توسعهفرهنگ ایثار و شهادت بیان کردند و مدیر کل پاسخ های لازم را مطرح کرد.

این دومین نشست فعالان فرهنگی و رسانه ‌ای و فضای مجازی در حوزه ایثارگران با مدیرکل بنیاد شهرستان های استان تهران بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار