تاریخ انتشار : دوشنبه 30 بهمن 1402 - 22:08
384 بازدید
کد خبر : 5274

برگزاری همایش رای اولی ها در بخش فشافویه با حضور فرمانده سپاه جنوب شهرستان ری

برگزاری همایش رای اولی ها در بخش فشافویه با حضور فرمانده سپاه جنوب شهرستان ری
سرهنگ علی اصغر شهیری فرمانده سپاه جنوب شهرستان ری بهمراه مسئولین شهرحسن آباد با حضور در سالن میلادنور بخش فشافویه و شرکت در همایش تکلیف سیاسی رای اولی ها و حضور در افتتاحیه نمایشگاه دست آوردهای انقلاب در مدرسه دخترانه طاهبازاف فشافویه و همچنین شرکت در نشست بصیرتی در آموزش و پرورش با حضور موسی کاظمی رئیس اداره اموزش و پرورش و مدیران مدارس به پایان رسید.

آوای ری آنلاین: سرهنگ شهیری فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) در همایش رای اولی های بخش فشافویه گفت: انتخابات به نوعی جشن ملی است جشنی که در آن دانش آموزان رای اولی به سن تکلیف سیاسی می رسند.

در قبل از انقلاب مردم هیچ نقشی در سرنوشت و اداره کشور نداشتند اما امروز به برکت انقلاب اسلامی، همه اقشار کشور بویژه دانش آموزان در عرصه های مختلف نقش آفرینند.

وی ادامه افزود: اولین دستاورد انقلاب اسلامی، حضور و نقش آفرینی مردم در سرنوشت کشور بوده و هست و این نشان از عزت و آزادگی و استقلال ایران اسلامی دارد. حق انتخاب و حق مشارکت در سرنوشت کشور امری است که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای مردم به ارمغان آورده است.

وی تصریح کرد: امروز مشارکت در انتخابات از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند همراه با آگاهی و بصیرت محقق شود تا با دستان شما دانش آموزان، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی کوبیده شود.

در ادامه این مراسم به دست فرمانده سپاه افتتاح نمایشگاه دست آورد های انقلاب اسلامی ایران در مدرسه دخترانه طاهبازاف انجام شد.

در پایان این برنامه نشست بصیرتی مدیران مدارس بخش فشافویه در آموزش و پرورش برگزار شد، که این نشست در رابطه با موضوع انتخابات و مشارکت حداکثری دانش آموزان بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار