تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 اسفند 1400 - 22:47
9195 بازدید
کد خبر : 1905

برگزاری آیین درختکاری با یاد و خاطره شهدای عمادآور

برگزاری آیین درختکاری با یاد و خاطره شهدای  عمادآور
به مناسبت فرا رسیدن هفته منابع طبیعی و روز ملی درختکاری، مراسم کاشت نهال با حضور اعضای شورای اسلامی، دهیار و پرسنل دهیاری عمادآور برگزار شد.

به مناسبت فرا رسیدن هفته منابع طبیعی و روز ملی درختکاری، مراسم کاشت نهال با حضور اعضای شورای اسلامی، دهیار و پرسنل دهیاری عمادآور برگزار شد.

انسیه اسماعیلی؛ دهیار عمادآور با اشاره به این مطلب گفت: در  روز درختکاری بنا به تاکید خانم شبکوکا،  بخشدار بخش مرکزی ری مبنی بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، هر نهال به نام یکی از  شهدای روستا غرس و نامگذاری شد.

دهیار عمادآور در ادامه افزود: روستای عمادآور یکی از روستاهای سبز شهرستان ری محسوب می شود که باتوجه به همجواری با بافت شهری خوشبختانه بخش عمده ای از اراضی آن زیر کشت سبزی و سیفی جات بوده و کشاورزان بومی این روستا با کشت و کار در روستا سهم بسزایی در تامین سبزی مورد نیاز شهرستان  و حتی شهر تهران دارند و از زمان تاسیس دهیاری تاکنون حتی یک متر از اراضی کشاورزی عمادآور تغییر کاربری نیافته است که این امر، هویت این روستای قدیمی را صیانت کرده است.گفتنی است در طول هفته منابع طبیعی یکصد نهال غیر مثمر برای کاشت در بین اهالی توزیع شد و ۲۰ نهال مثمر نیز در راستای توسعه سرانه فضای سبز در سطح روستا کاشته شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار