تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 اسفند 1402 - 15:21
242 بازدید
کد خبر : 5444

به ریاست فرماندار شهرستان ری؛

نشست قرارگاه شهید باقری باموضوع بررسی مشکلات محلات دارای آسیب شهرستان ری برگزار شد

نشست قرارگاه شهید باقری باموضوع بررسی مشکلات محلات دارای آسیب شهرستان ری برگزار شد
‌فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: در موضوع محلات دارای آسیب های اجتماعی و فرهنگی ما نیازمند تعریف سیستم و برنامه مشخص و مدون می باشیم. کارهای مقطعی و جزیره ای به هیچ عنوان پاسخگوی رفع نیازهای این محلات نمی باشد.

آوای ری آنلاین: نشست قرارگاه شهید باقری باموضوع بررسی مشکلات محلات دارای آسیب های اجتماعی و فرهنگی «محلات گام» به ریاست مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری و باحضور سرهنگ قنبری فرمانده ناحیه مقاومت حضرت عبدالعظیم «ع»، ایمانی رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲، خادم رئیس اداره بهزیستی، مرنی رئیس کمیته امداد امام خمینی و سایر مسئولین در سالن جلسات ستاد فرماندهی ناحیه حضرت عبدالعظیم «ع» برگزار شد.

فرماندار ویژه شهرستان ری در این نشست با اشاره به اهمیت بالای موضوعات هدف در قرارگاه اجتماعی شهید باقری عنوان کرد: یکی از مشکلات اصلی ما در مدیریت عدم تمایل افراد به کار گروهی و جزیره ای عمل کردن می باشد. به همین دلیل اگر خواهان موفقیت و دستیابی به اهداف این قرارگاه هستیم میبایست متوسل به کار سیستماتیک و دارای چرخه برنامه ریزی شویم.

وی در ادامه به موضوع برگزاری انتخابات اشاره کرد و گفت: براساس نظرسنجی های عمومی از مردم و مسئولین، این دوره از انتخابات در شهرستان ری آرام و منظم ترین دوره با کمترین میزان خطا و تنش بوده است که دلیل اصلی دستیابی به این مؤفقیت، کار سیستمی و دارای طراحی نظام مند در مجموعه ستاد انتخابات شهرستان ری می باشد.

باب الحوائجی ادامه داد: در موضوع محلات دارای آسیب های اجتماعی و فرهنگی ما نیازمند تعریف سیستم و برنامه مشخص و مدون می باشیم. کارهای مقطعی و جزیره ای به هیچ عنوان پاسخگوی رفع نیازهای این محلات نمی باشد. با تهیه نقشه راه و برنامه جامع در قالب تعریف یک سیستم کارآمد جهت اجرای طرح و برنامه ها میتوان به نتایج بسیار خوبی پیرامون این موضوع دست یافت.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان اضافه کرد: جهت اجرای برنامه های مدون می بایست قرارگاه نسبت به عقد قرارداد و تفاهم نامه با ادارات و دستگاه های متولی موضوعات مختلف مورد نیاز محلات اقدام نموده تا پس از تصویب این قراردادها در شورای مرکزی قرارگاه بتوانیم از منابع، امکانات و اعتبارات دستگاه ها جهت رفع آسیب های محلات هدف استفاده نماییم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار