تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 فروردین 1403 - 23:01
306 بازدید
کد خبر : 5508

دیدار نوروزی فرمانده سپاه ناحیه روح الله و جمعی از مدیران شهری باقرشهر با خانواده شهدا

دیدار نوروزی فرمانده سپاه ناحیه روح الله و جمعی از مدیران شهری باقرشهر با خانواده شهدا
به مناسبت تبریک سال ۱۴۰۳، فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح‌الله جنوب شهرستان ری به همراه جمعی از مدیران شهری، با تعدادی از خانواده های شهدا دیدار کردند.

آوای ری آنلاین: سرهنگ شهیری در ساعات اولیه نخستین روز بهار طبیعت به همراه شهردار باقرشهر و جمعی از مسئولین با تعدادی از خانواده شهدای جنوب شهرستان ری دیدار کردند.

ایشان در این دیدارها اظهار داشت: خانواده شهدای انقلاب اسلامی، دوران هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم چشم و چراغ این مرز و بوم هستند و عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون ایثار و از خودگذشتگی این شهدای والامقام هست و ما وظیفه داریم به منظور پاسداشت ارزش‌های انقلاب، ادامه دهنده مسیر شهدا باشیم.

وی تأکید کرد: مسئولین موظفند تا با دیدار مستمر از خانواده معظم شهدا، از آنان در مسیر خدمت‌رسانی به مردم، طلب یاری کرده و مشکلات آنان را از نزدیک بررسی کنند.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح‌الله جنوب شهرستان ری با خانواده شهیدان فیروزی، آزادفر، کرمی و غلامحسینی ساکن در باقرشهر دیدار و گفتگو کردند.

گفتنی است در اردیبهشت سال ۱۴۰۳ کنگره بزرگ ۱۲۰۰۰ هزار شهید استان تهران برگزار خواهد شد و سپاه ناحیه حضرت روح‌الله(ره) جنوب شهرستان ری نیز در حال اقدامات لازم برای هرچه باشکوه برگزار شدن کنگره شهدا است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار