تاریخ انتشار : دوشنبه 28 اسفند 1402 - 17:41
125 بازدید
کد خبر : 5487

شهرستان ری، آماده میزبانی از زائرین و مسافرین در ایام نوروز

شهرستان ری، آماده میزبانی از زائرین و مسافرین در ایام نوروز
معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه ری در دومین نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر ۱۴۰۳ شهرستان گفت: با تمهیدات اندیشیده شده و همکاری کلیه دستگاه های متولی شهرستان ری آماده میزبانی شایسته از مسافرین و گردشگران در ایام عید نوروز می باشد.

آوای ری آنلاین: دومین نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر ۱۴۰۳ شهرستان ری به ریاست محمد بشارت معاون هماهنگی امور عمرانی و باحضور بخشداران، شهرداران، رؤسای ادارات آموزش و پرورش و رؤسای ادارات و دستگاه های خدمات رسان و امدادی در سالن جلسات شهدای مدافع حرم ساختمان فرمانداری برگزار شد.

بشارت در این نشست با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده پیرامون استقبال از ایام نوروز گفت: باتوجه به همزمانی ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان موضوع پذیرایی و اسکان مسافرین اهمیت بیشتری یافته و ضروریست دستگاه های متولی تمهیدات لازم را در این خصوص در نظر بگیرند که در همین راستا با هماهنگی ادارات آموزش و پرورش تعدادی از مدارس با امکانات مورد نیاز جهت اسکان مسافرین و زائرین در نظر گرفته شده است.

وی افزود: باتوجه به همزمانی نوروز و ماه رمضان و جهت استقبال شایسته از مسافرین و زائرین مقرر گردید ایستگاه های راهنمای مسافرین بهمراه توزیع وعده افطاری ساده در سطح شهرستان بویژه نقاط پر تردد ایجاد گردد. همچنین مقرر گردید در این غرفه ها نسبت به معرفی آثار باستانی، نقاط شاخص گردشگری و ظرفیت های اصلی شهرستان ری به مسافرین اقدام گردد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان ری اضافه کرد: استقرار پایگاه های امدادی توسط جمعیت هلال احمر و اورژانس شهرستان ری در سطح شهرستان بویژه مبادی ورودی و خروجی اصلی جهت ارائه خدمات به مسافرین از دیگر مصوبات این جلسه می باشد. همچنین با هماهنگی صورت گرفته مقرر گردید شرکت پخش فرآورده های نفتی نسبت به تأمین سوخت موردنیاز و فعالیت مستمر جایگاه های سوخت اقدام نماید.

وی ادامه داد: با توجه به همزمانی ایام عید نوروز و ماه رمضان و حضور گردشگران و هموطنان عزیز در بازارها و مراکز فروش محصولات همانند محدوده آستان مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام و فعالیت بیشتر مراکز عرضه موادغذایی و رستوران ها در این ایام مقرر گردید ادارات صنعت، معدن و تجارت، شبکه بهداشت و تعزیرات حکومتی با همکاری عوامل فرماندهی انتظامی شهرستان ری نسبت به برقراری گشت های نظارتی ویژه اقدام نمایند.

بشارت در پایان گفت: خداوند را شاکریم که با وجود همزمانی ایام ماه مبارک رمضان و عید باستانی نوروز امسال از ماه های گذشته تمهیدات لازم جهت پذیرایی از مسافرین و گردشگران و ارائه خدمات به هموطنان در نظر گرفته شده و ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان ری با تشکیل جلسات نسبت به ابلاغ وظایف ادارات و دستگاه ها اقدام نموده است که انشاالله بتوانیم در این ایام نسبت به پذیرایی و ارائه خدمات به میهمانان و هموطنان عزیزمان در سطح شهرستان ری اقدامات شایسته ای را انجام دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار