تاریخ انتشار : شنبه 26 اسفند 1402 - 18:01
184 بازدید
کد خبر : 5458

ممنوعیت حضور گلفروشان در محور تردد زائران اهل قبور

ممنوعیت حضور گلفروشان در محور تردد زائران اهل قبور
شهردار باقرشهر از ممنوعیت حضور گلفروشان در حاشیه محور خبر داد و گفت: اغلب ترددها به کمربندی شرقی و غربی باقرشهر هدایت شده و امروز در باقرشهر شاهد ترافیک و مشکل تردد نبودیم و دستفروشان ساماندهی شده و در محل مناسبی در کنار گذر مستقر شدند.

آوای ری آنلاین: مرتضی همتی شهردار باقرشهر با اشاره به اقدامات انجام شده در ستاد خدمات سفر شهر باقرشهر اظهار داشت: مدیریت سد معبر و ترافیک در روزهای پایانی سال جهت تسهیل رفت و آمد شهروندان، مسافران و زائران اهل قبور در روزهای پنجشنبه و جمعه آخر سال به طور جدی پیگیری شده است.

وی افزود: باقرشهر با توجه به اینکه در مجاورت بهشت زهرا (س) قرار دارد، هرساله در روزهای پایانی سال با مشکلات ترافیکی مواجه بود؛ اما بر اساس هماهنگی های انجام شده با اداره راهور، فرمانداری ویژه شهرستان ری، یگان امداد نیروی انتظامی تمهیداتی اندیشیده شد تا در پنجشنبه و جمعه آخر سال شاهد مشکلات ترافیکی در محدوده نباشیم.

شهردار باقرشهر در ادامه گفت: در این روزها با همراهی و کمک نیروهای شهربان، حوزه ترافیک، سدمعبر، امور شهر و فضای سبز اقداماتی صورت گرفت که محوری با ترافیک روان داشته باشیم.

وی ادامه داد: اغلب ترددها به کمربندی شرقی باقرشهر هدایت شده تا تردد شهروندان در سطح شهر روان و بدون مشکل انجام شود لذا در سطح شهر باقرشهر امروز شاهد ترافیک و مشکل تردد نبودیم.

همتی با بیان اینکه از صبح امروز تا کنون شاهد ترافیک روانی در محدوده باقرشهر هستیم تصریح کرد: اغلب مشکل ترافیکی در مسیر رفت و آمد شهروندان، مسافران و زائران اهل قبور در روزهای پنجشنبه و جمعه آخر سال به بهشت زهرا (س) مربوط به حضور گلفروشان و فروشندگان میوه تره بار در حاشیه محور است که باعث ترافیک می‌شد اما امسال این دستفروشان ساماندهی شده و در محل مناسبی در کنار گذر مستقر شدند.

همتی در پایان خاطرنشان کرد: گشت‌های ثابت و سیار شهرداری باقرشهر با همکاری پلیس راهور در مسیر فعالیت میکنند و کلیه عوامل امدادی از جمله آتش نشانی در محور حضور دارند و در صورت لزوم خدمات رسانی به سرعت انجام خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار