تاریخ انتشار : یکشنبه 27 اسفند 1402 - 21:46
175 بازدید
کد خبر : 5466

فرماندار ری:

سال ۱۴۰۳ برای شهرستان ری سال حرکت های بزرگ عمرانی و اقتصادی خواهد بود

سال ۱۴۰۳ برای شهرستان ری سال حرکت های بزرگ عمرانی و اقتصادی خواهد بود
فرماندار ویژه شهرستان ری در دوازدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش گفت: سال ۱۴۰۳ به حول قوه الهی و تلاش و حمایت تمامی عوامل برای شهرستان ری سال حرکت بزرگ عمرانی و اقتصادی خواهد بود و هدف گذاری مجموعه مدیریت شهرستان به سوی ساخت و توسعه پروژه های عمرانی، اقتصادی و تسهیل کننده در امور زندگی شهروندان خواهد بود.

آوای ری آنلاین: دوازدهمین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان ری به ریاست مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری و باحضور حجت الاسلام والمسلمین شاهچراغی امام جمعه شهرری، سید علی یزدیخواه نماینده مجلس شورای اسلامی، رؤسای ادارات آموزش و پرورش نواحی یک و دو، نمایندگان انجمن اولیاء و مربیان و سایر اعضا در اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ ری برگزار شد.

فرماندار ویژه شهرستان ری در این نشست در سخنانی با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و ایام عید باستانی نوروز به خانواده بزرگ فرهنگیان و دانش آموزان کشور، گفت: رمضان فرصت بسیار مغتنمی است برای تغییر حال و هوای انسان ها و تبدیل آن به احسن الاحوال. قطعا این پست و مسئولیت ها روزی به پایان خواهد رسید و تنها چیزی که برای ما باقی می ماند همین حال خوب و روحیه معنوی سرشار از یاد خداوند متعال و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت سلام الله علیها می باشد.

باب الحوائجی در ادامه به موضوع برگزاری انتخابات در یازدهم اسفندماه اشاره کرد و گفت: بنده از تمامی افرادی که در امر برگزاری انتخابات در سطح شهرستان ری مشارکت نموده اند، بویژه فرهنگیان عزیز که بیشترین سهم را در حضور نیروی انسانی مورد نیاز جهت حضور در پای صندوق های رأی در شعبات بعنوان عوامل اجرایی یا بازرسی داشتند قدردانی نموده و برای تمامی آنها آرزوی سلامتی می نمایم.

وی در ادامه با اشاره به انتخاب نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا نمایندگی مردم شریف ایران مدال افتخاری است بر سینه تمامی نمایندگان که در این راستا بنده به تمامی نامزدهای پیروز در انتخابات بویژه برادر انقلابی و ارزشی جناب آقای دکتر یزدیخواه بعنوان منتخب مردم ولایتمدار و قدرشناس شهرستان ری تبریک عرض نموده و برای تمامی نمایندگان آرزوی مؤفقیت در دوره ۴ ساله پیش رو را دارم.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان ری ادامه داد: در سال جاری بدلیل برگزاری انتخابات شرایط ویژه ای از بعد سیاسی در جامعه حکمفرما بود که به لطف و عنایت خداوند تبارک و تعالی این انتخابات نیز به نحو احسن برگزار و مردم عزیز ایران باحضور باشکوه و معنی دار خود بار دیگر حمایتشان را از نظام و انقلاب اسلامی به رخ جهانیان کشیدند.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان افزود: سال ۱۴۰۳ به حول قوه الهی و تلاش و حمایت تمامی عوامل برای شهرستان ری سال حرکت بزرگ عمرانی و اقتصادی خواهد بود. در این سال برنامه ریزی و هدف گذاری مجموعه مدیریت شهرستان به سوی ساخت و توسعه پروژه های عمرانی، اقتصادی و تسهیل کننده در امور اجتماعی، فرهنگی، آموزشی و زندگی شهروندان خوب شهرستان ری خواهد بود که انشاالله خادمین مردم در دولت مردمی بتوانند با عملکرد خود در این سال رضایت خاطر مردم شریف شهرستان ری را جلب نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار