تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مرداد 1402 - 0:03
337 بازدید
کد خبر : 4753

امام جمعه شهرری:

اهتمام به آسیب‌شناسی اجتماع جاماندگان اربعین ضروری است

اهتمام به آسیب‌شناسی اجتماع جاماندگان اربعین ضروری است
حجت الاسلام سیدعلی شاهچراغی امام جمعه شهرستان ری با اشاره به مشکلات و کمبودها در این شهرستان برای پذیرایی از زائرین راهپیمایی جاماندگان اربعین، گفت: اهتمام بیشتر به برگزاری جلسات مسئولین پیش از برگزاری این اجتماع عظیم و آسیب شناسی معضلات پیرامونی آن، امری ضروری و لازم است.
آوای ری آنلاین: جلسه ستاد اربعین شهرستان ری در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) با حضور حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی قاضی عسکر تولیت این بارگاه ملکوتی، حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی شاهچراغی امام جمعه شهرستان ری، محمد بشارت سرپرست فرمانداری شهرستان ری، غلامرضا شنگی شهردار منطقه ۲۰ و دیگر مسئولین شهرری برگزار شد.

در این جلسه تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) ضمن محکومیت حادثه تروریستی اخیر در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، برای شهدای این حادثه جانسوز از خداوند منان علو درجات و برای مجروحین سلامت و عافیت مسئلت کرد.

قاضی عسکر با اشاره به لزوم بررسی نقاط ضعف و قوت راهپیمایی جاماندگان اربعین بر تلاش مضاعف و برنامه ریزی دقیق در راستای اجرای هرچه باشکوه تر این اجتماع عظیم در مراسم اربعین پیش رو تأکید کرد.

همچنین در این نشست نمایندگان و مسئولین نهادهای شهرستان به ارائه گزارشی در خصوص اقدامات و فعالیت های مجموعه های تابعه در قالب تشکیل کمیته های مختلف و برگزاری جلسات تخصصی پرداخته و در خصوص مسائل و مشکلات احتمالی در حوزه های خدماتی، ترافیکی، امنیتی، نظامی، انتظامی و… راهپیمایی جاماندگان اربعین تبادل نظر و گفتگو شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار