تاریخ انتشار : یکشنبه 23 مهر 1402 - 10:28
204 بازدید
کد خبر : 4977

کشف ۱۵ هزار قرص روانگردان در شهرستان ری

کشف ۱۵ هزار قرص روانگردان در شهرستان ری
فرمانده انتظامی ری از کشف ۱۵ هزار قرص و ۱۶ لیتر شربت روانگردان و ۶ لیتر شربت تریاک در این شهرستان خبر داد.

آوای ری آنلاین: سرهنگ محمدقاسم طرهانی اظهار داشت: ۱۹ مهرماه امسال ماموران عملیات کلانتری ۱۷۳ امین آباد در پی پوشش دهی انتظامی سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو کوییک سفید رنگ در محور ری – ورامین مشکوک می شوند.

وی افزود: پس از استعلام از سامانه پلیس مشخص می شود خودرو دارای دستور توقیف از مقام قضایی است که بلافاصله ماموران وارد عمل شده و دستور توقف خودرو را اعلام ولی راننده بدون توجه به دستور پلیس به سرعت متواری و بدین ترتیب عملیات تعقیب و گریز آغاز می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: پس از طی چند کیلومتر تعقیب و گریز و اجرای طرح مهار، خودرو در ابتدای شهر قلعه نو متوقف و در بازرسی از داخل خودرو، بیش از ۱۵هزار عدد قرص و ۱۱۶ لیتر شربت روانگردان و همچنین ۶ لیتر شربت تریاک کشف شد.

سرهنگ طرهانی به دستگیری راننده خودرو اشاره و اضافه کرد: متهم در کلانتری به جرم ارتکابی اعتراف و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی جهت سیر مراحل قانونی اعزام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در خاتمه از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و مظنون در ارتباط با خرید و فروش و حمل و نگهداری مواد مخدر را به پلیس ۱۱۰ و کلانتری محل سکونت خود گزارش کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار