تاریخ انتشار : یکشنبه 5 آذر 1402 - 0:11
280 بازدید
کد خبر : 5039

مسلم رستمی:

طرح طبقه بندی مشاغل کارگران شهرداری کهریزک اجرایی شد

طرح طبقه بندی مشاغل کارگران شهرداری کهریزک اجرایی شد
در راستای احقاق حقوق کارگران، طرح طبقه بندی مشاغل کارگران شهرداری کهریزک بر اساس قوانین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای نخستین بار از تاریخ تاسیس این شهرداری اجرایی شد.

آوای ری آنلاین: مسلم رستمی معاون اداری و مالی شهرداری کهریزک؛ با اشاره به این موضوع که ارتقاء سطح معیشت کارگران از ضرورت و اهمیت ویژه ای برخوردار است؛ اظهار داشت: یکی از وظایف شهرداری در برقراری عدالت و همسان سازی در پرداخت حقوق ماهانه کارکنان، اجرای طرح طبقه بندی مشاغل براساس قانون می باشد.

وی افزود: در این راستا هر کارگر با توجه به حرفه، تخصص، مدرک تحصیلی و سوابق خدمتی در گروه شغلی متناسب با وضعیت خود قرار گرفته و حقوق و مزایای مناسب با گروه شغلی و توانایی خود را دریافت می نماید که این امر تاثیر بسزایی در افزایش روحیه، انگیزه و بهره وری نیروی های کار خواهد داشت.

رستمی در ادامه گفت: دریافت دستمزد و مزایای نا عادلانه و ناکافی، یکی از مهم‌ترین مشکلاتی است که نیروهای کار با آن مواجه بودند و دیده می شد افراد با تخصص، سابقه و تحصیلات متفاوت حقوق یکسان و حتی بیشتر دریافت می کردند بر این اساس اجرای این طرح رضایت مندی بیش از پیش پرسنل خدوم شهرداری را در بر خواهد داشت.

معاون اداری مالی شهرداری کهریزک در پایان خاطر نشان کرد؛ در صددیم تا در ادامه کار ساماندهی پرسنل شهرداری،طرح طبقه بندی نیروهای خدمات شهری و فضای سبز نیز در دستور کار قرار گیرد تا شاهد رضایتمندی بیش از پیش این قشر نیز باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار