تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 دی 1400 - 9:50
1449 بازدید
کد خبر : 1016

تشکیل ستاد آسیب های اجتماعی شهرداری کهریزک

تشکیل ستاد آسیب های اجتماعی شهرداری کهریزک
شهردار کهریزک: آسیب های اجتماعی، پیامدهای نامطلوبی در جامعه داشته و بی‌توجهی به ساماندهی این پدیده منجر به بروز بی نظمی و ترویج جرم می گردد که پیشگیری به موقع از بروز ناهنجاری های اجتماعی تاثیر مستقیمی در افزایش امنیت اجتماعی شهر و کاهش مخاطرات احتمالی دارد.

علی کلهر، شهردار کهریزک از تشکیل ستاد ساماندهی آسیب های اجتماعی شهر کهریزک خبر داد. وی در تکمیل این خبر گفت: در راستای کاهش و پیشگیری از مخاطرات اجتماعی شهر، ستاد ساماندهی آسیب های اجتماعی به همت واحد مربوطه تشکیل شد که مهمترین هدف و چشم انداز شهرداری از تشکیل این ستاد، شناسایی و ساماندهی افراد بی خانمان، کودکان کار و معتادان متجاهر می باشد.

شهردار کهریزک خاطرنشان کرد: آسیب های اجتماعی، پیامدهای نامطلوبی در جامعه داشته و بی‌توجهی به ساماندهی این پدیده منجر به بروز بی نظمی و ترویج جرم می گردد که پیشگیری به موقع از بروز ناهنجاری های اجتماعی تاثیر مستقیمی در افزایش امنیت اجتماعی شهر و کاهش مخاطرات احتمالی دارد.

وی افزود: بخش قابل توجهی از آسیب های اجتماعی شهر کهریزک و وجود افراد بی خانمان یا کودکان کار شناسایی شده در این شهر، ساکنان بومی شهر کهریزک نیستند بلکه این افراد سرریز بار آسیب های اجتماعی ناشی از همجواری شهر با مراکز ترک اعتیاد، ندامتگاه ها، بهشت زهرا و … می باشد که پس از ترخیص یا فعالیت از این مراکز در این شهر تردد و اسکان دارند و بار آسیب های اجتماعی ناشی از حضور آنان به کالبد این شهر تحمیل می گردد.

در این ستاد، برنامه های متعددی  برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی شهر کهریزک پیشنهاد شده است که اجرای آنها تاثیر بسزایی در بهبود وضعیت ناهنجاری های اجتماعی شهر خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار