تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1402 - 12:06
213 بازدید
کد خبر : 5346

قدردانی از اصحاب رسانه شهرستان ری در راستای پوشش مناسب اخبار انتخابات

قدردانی از اصحاب رسانه شهرستان ری در راستای پوشش مناسب اخبار انتخابات
رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان ری گفت: از اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان ری در انعکاس مناسب حماسه حضور مردم در پای صندوق‌های رای سپاسگزارم.

آوای ری آنلاین: مسعود ترکاشوند رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان ری از برگزاری منظم و دقیق برنامه‌های در دست اجرای این کمیته خبر داد و گفت: همزمان با تقویم اجرایی انتخاباتی و از ماه‌ها قبل برنامه‌ریزی‌های تبلیغات و اطلاع رسانی صحیح و به هنگام ستاد انتخابات شهرستان ری در کمیته اطلاع رسانی تبلیغات آغاز شد.

وی هماهنگی با رسانه‌های رسمی و نوین کشور را از جمله فعالیت‌های مهم این کمیته برشمرد و افزود: هدف از فعالیت‌های کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات و تعامل با اصحاب رسانه به ویژه در عرصه نوین آن اطلاع رسانی به هنگام و آگاهی مخاطبان برای برگزاری انتخابات باشکوه و سرنوشت ساز در این دوره بود.

ترکاشوند از همکاری دلسوزانه تک تک خبرنگاران و فعالان رسانه در شهرستان ری و استان تهران که پا به پای کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات اخبار و فعالیت‌های انتخابات شهرستان ری را به خوبی پوشش دادند تشکر کرد.

وی با یادآوری اهمیت اطلاع رسانی شفاف و به هنگام در انتخابات عنوان کرد: تلاش کردیم در این دوره از برگزاری انتخابات اخبار و برنامه‌ها را به موقع رسانه‌ای کنیم و از بروز اخبار جعلی و فیک و شایعه جلوگیری کنیم.

رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات شهرستان ری خاطرنشان کرد: امیدواریم با کمک همه خبرنگاران شهرستان ری توانسته باشیم حق مطلب را در برگزاری انتخابات سالم و رقابتی در قبله تهران را ادا کرده باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار