تاریخ انتشار : دوشنبه 5 دی 1401 - 13:57
1123 بازدید
کد خبر : 3634

انتقال فرهنگ ایثار و شهادت باعث در امان ماندن نسل های بعدی می شود

انتقال فرهنگ ایثار و شهادت باعث در امان ماندن نسل های بعدی می شود
معاون استان تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری با تاکید بر انتقال درست فرهنگ ایثار و شهادت در امان ماندن نسل های بعدی ما می شود، گفت: باید در این راه بیشتر تلاش کرد و همت کرد.

آوای ری آنلاین: حمید زمانی در مراسم بزرگداشت شهدا و ایثارگران در سپاه شهر ری توضیح داد: نباید در راه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت نسل به بعدی تنبلی و کاهلی کرد چراکه در این صورت فرزندان این ملت را از راه از بیراهه تشخیص نخواهند داد.

وی با بیان اینکه هدف اصلی ما این است که راه درست را به نسل های بعدی نشان بدهیم، گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس جوانانی داشتند که راهشان به اهل بیت گره خورده بود و همین جوانان کاری کردند که راه افتادند.

به گفته فرماندار ویژه شهرستان ری، این بچه ها در دوران دفاع مقدس خوش درخشیدند که هر فردی از هر نژاد و آئینی در مقابل فرهنگ، تواضع و میهن پرستی آنان سر تعظیم فرود آورد.

زمانی ادامه داد: بهترین و صادق ترین راه این است که فرهنگ جبهه و جهاد را به تصویر درست و ملموس به نسل های بعدی انتقال بدهیم و مطمئن باشید که اگر هر مشکلی پیش آید به خاطر این است که وظیفه مان خوب عمل نکرده اید.

وی یادآور شد: فرهنگ دفاع مقدس را باید به صورت مستمر در سطح جامعه به ویژه بین نوجوانان و جوانان بازگو کرد و تسری داد و اگر در این موضوع تنبلی کنیم، شکسته شود که چوبش را می بیند.

اغتشاشات آخرین ماهیت اصلی دشمن را لو داد

شهرستان ویژه ری با اشاره به ناآرامی های اخیر هم گفت: دراغتشاشات بعدی ماهیت اصلی دشمن لو رفت و به این پیام شد و از سوی دیگر پیام داد که نمی‌خواهیم این دین را ادامه دهید.

وی ادامه داد: در این ماجرا به قرآن و اهل بیت بی ادبی کردند و حتی به آئین ادبی و نزاکتی که خانواده است، توهین شد و در یک جمله می توان گفت دشمن حجاب را که نماد عفت و پایداری ماست با تمام هدف. کرده است.

زمانی با به گفته یکی از سران رژیم گزارشی که هر چادری که از سر یک خانم ایرانی برداشتم، انگار پرچم جمهوری اسلامی را پایین کشیدیم، گفت: دشمن به دنبال این است که ناموس، عفت و غیرت ما را خدشه دار کند.

وی همچنین با اشاره به حذف جمهوری اسلامی ایران از کمیته زنان سازمان ملل متحد کرد: قصدشان این است که ما را از جوامع بین المللی دور کنند اما ما باید پای عقیده و ارزش هایمان بمانیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار