تاریخ انتشار : دوشنبه 17 مهر 1402 - 20:11
277 بازدید
کد خبر : 4958

استاندار تهران:

دولت سیزدهم اراده‌ قابل‌توجهی برای رفع مشکلات و کمبودها دارد

دولت سیزدهم اراده‌ قابل‌توجهی برای رفع مشکلات و کمبودها دارد
آیین تکریم و معارفه معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری باحضور استاندار تهران و سایر مسئولین در تالار شیخ صدوق «ره» آستان حضرت عبدالعظیم «ع» برگزار شد.

آوای ری آنلاین: آیین تکریم و معارفه معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری باحضور علیرضا فخاری استاندار تهران، حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر تولیت آستان حضرت عبدالعظیم «ع»، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه شهرری، اعضای شورای تأمین شهرستان ری و سایر مسئولین در تالار شیخ صدوق «ره» آستان حضرت عبدالعظیم «ع» برگزار شد.

در این مراسم که باحضور نایبی معاون سیاسی امنیتی و شفیقی معاون توسعه و برنامه ریزی استانداری، یزدیخواه نماینده مجلس شورای اسلامی، شربیانی رییس شورای اسلامی شهرستان ری، بخشداران، شهرداران، دهیاران، رؤسای شوراهای اسلامی بخش ها و شهرهای تابعه، رؤسای ادارات و دستگاه های اجرایی و باحضور خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد، مهدی باب الحوائجی بعنوان هفدهمین فرماندار ویژه شهرستان ری معرفی گردید.

استاندار تهران در این مراسم با تقدیر از خدمات بشارت در دوره سرپرستی فرمانداری ویژه ری اظهار داشت: این جابه‌جایی‌ها و انتصابات در دولت متداول است و از زمان استعفای فرماندار پیشین به دنبال شخصی بودیم که وضعیت شهرستان ری متحول شود.

فخاری با بیان اینکه اگر ری وجود نداشت تهران هم نبود، افزود: ری با توجه به قدمت، سابقه و شرایط اقلیمی ویژگی‌های خاصی دارد و توجه به امور خاص مردم در شهرستان ری باید در دستورکار قرار گیرد.

استاندار تهران عنوان کرد: دولت سیزدهم اراده‌ قابل‌توجهی برای رفع مشکلات و کمبودها دارد و ری نیز مورد توجه بوده اما این اقدامات کافی و وافی نیست و باید تعادل و آرامش روحی در مردم پدیدار شود.

وی سپس گفت: مسائل مربوط به حوزه‌های اجتماعی، دینی، ترویج فرهنگ ناب اسلامی باید به عنوان الگوی رفتاری برای استان تهران مورد توجه قرار دارد.

فخاری تصریح کرد: خاستگاه ری برای ترویج اسلام ناب محمدی همواره مورد توجه بوده و طبیعی است که اگر به ری به عنوان مرکز اسلامی پرداخته شود و انتظارات نیز به همین میزان وجود دارد.

استاندار تهران ادامه داد: برای ما خوب نیست که نیازمندی‌های عام مردم را به عنوان مشکل و معضل بدانیم، در مرکز شهر اگر کمبودی وجود داشته باشد قابل پذیرش نیست.

وی خاطرنشان کرد: شأن خدمتگزاری باید تجلی پیدا کند و مسئولین خود را در اختیار مردم قرار دهند، پسندیده نیست پس از سال‌ها برای رفع حاجت مردم از کمک‌های مومنانه و سبد کالا استفاده شود، این اقدام زیبنده نیست و نباید به فقر افتخار کرد.

استاندار تهران تصریح کرد: در نظام اسلامی باید مردم به نقطه تعادلی از آرامش روحی و روانی برسند تا بتوانند دین و اعتقادات خود را حفظ و در جهت توسعه کشور اقدام کنند.

وی در انتها اظهار داشت: این فرصت‌ها به سرعت می‌گذرد و باید فرصت خدمت را غنیمت بدانیم و در این راستا از مسئولین خواستارم برای مردم کم نگذارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار