تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1402 - 1:42
263 بازدید
کد خبر : 5094

تاکید رئیس شورای اسلامی شهر قیامدشت؛

سربلندی کارکنان شهرداری قیامدشت در آزمون خدمت رسانی به مردم

سربلندی کارکنان شهرداری قیامدشت در آزمون خدمت رسانی به مردم
حجم بالای تقاضاهای شهروندان از شهرداری در رسیدگی به موضوعات و نیازهایشان مستلزم رسیدگی دقیق مدیران و کارکنان شهرداری به آنهاست که الحمدلله همکاران شهرداری قیامدشت از این آزمون سربلند بیرون آمده اند.

آوای ری آنلاین: به مناسبت سیزدهم آذرماه، آیین گرامیداشت ششمین سالروز آغاز بکار شهرداری قیامدشت و تجلیل از خدمات و تلاشهای کارکنان این شهرداری در فرهنگسرای مهر و ماه شهر قیامدشت برگزار شد.

یوسف عصمتی؛ رییس شورای اسلامی شهر قیامدشت در این آیین گفت: حجم بالای تقاضاهای شهروندان از شهرداری در رسیدگی به موضوعات و نیازهایشان مستلزم رسیدگی دقیق مدیران و کارکنان شهرداری به آنهاست که الحمدلله همکاران شهرداری قیامدشت از این آزمون سربلند بیرون آمده اند.

موسوی عضو شورای اسلامی شهر قیامدشت: رضایت خدا در پی رضایت مردم از عملکرد ماست

حجت الاسلام والمسلمین‌ سید مهدی موسوی؛ عضو شورای اسلامی شهر قیامدشت با اشاره به روایات و احادیث در رسیدگی به درخواست های همنوعان گفت: کارکنان شهرداری همچون گذشته سعه صدر، اخلاق و گره گشایی از کار ارباب رجوع را سرلوحه فعالیتهای خود قرار دهند تا انشااله این خدمت آنان مورد رضایت خدا و خلق خدا قرار گیرد.

سبحانی؛ عضو شورای اسلامی شهر قیامدشت: دستاوردهای امروز قیامدشت حاصل شش سال تلاش و همدلی بوده است

حسین سبحانی؛ عضو شورای اسلامی شهر قیامدشت در این مراسم با اشاره به زحمات و تلاشهای اعضای سابق و فعلی شورای شهر و مدیران و کارکنان پیشین شهرداری قیامدشت اظهار داشت: آنچه حاصل شده است دستاورد اتحاد و همدلی و همفکری تمامی اجزای حوزه مدیریت شهری قیامدشت بوده که انشالله این اتحادو همدلی روز به روز مستحکم تر خواهد شد.

شهرداری قیامدشت پس از مصوبه دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور در ۱۳ آذر ۱۳۹۶ آغاز بکار نمود که طی شش سال فعالیت شهرداری و شورای اسلامی شهر در قیامدشت بیش از ۲۳۰ پروژه عمرانی، فرهنگی، ورزشی، خدماتی و ترافیکی به مرحله اجرا و بهره برداری رسیده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار