تاریخ انتشار : یکشنبه 5 آذر 1402 - 15:46
248 بازدید
کد خبر : 5042

آلودگی و گرد و غبار در سایه بی توجهی مسئولان

آلودگی و گرد و غبار در سایه بی توجهی مسئولان
متاسفانه این وضعیت اسفبار در شهرستان ری در کنار هزاران مشکل دیگر یکی از مسائل مهم است که مستقیما با جان مردم سر و کار دارد، ولی در این مورد هم مسئولان نشان دادن همانند هزاران مشکل حل نشده، توان حل این معضل را ندارند و جز شعار دادن و برگزاری جلسات بدون خروجی و میوه خوری هیچ کاری بلد نیستند.

آوای ری آنلاین: مردم در سال‌های اخیر در سایه بی تفاوتی مسئولان باید در ۶ ماهه نخست سال گرد و غبار را و در پاییز و زمستان آلودگی مرگ  آفرین هوا را استنشاق کنند و ظاهرا هیچ برنامه خاصی هم در جهت سرنگون کردن این وضعیت ندارد.

آلودگی هوا بر اثر تردد وسائل نقلیه مستهلک و همچنین ورود ریزگرد به مناطق مختلف کشورمان،معضلی است که از ابتدای سال تاکنون به دفعات در اقصی نقاط کشورمان اتفاق افتاده است که شواهد و قرائن حاکی از تداوم این شرایط بغرنج تا پایان سال دارد، بدون این که اقدام عاجلی برای رفع آن از سوی مسئولان اجرا شود.

کیفیت هوای تهران دیروز در نخستین روز هفته و چهارمین روز متوالی در وضعیت نارنجی (آلوده برای گروه‌های حساس) قرار گرفت و حتی مدارس برخی از شهرهای استان تهران در نوبت عصر را به تعطیلی کشاند.

شاخص لحظه‌ای کیفیت هوای تهران دیروز در حالی همچون روزهای قبل از آن با قرار گرفتن روی عدد ۱۳۰در وضعیت نارنجی (آلوده برای گروه‌های حساس) قرار داشت که ۶نقطه از شهر دارای وضعیت قرمز بودند.

دیروز همچنین براساس تصمیم کارگروه هماهنگی مواقع اضطرار آلودگی هوا، فعالیت آموزشی مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی در شهرهای ورامین، قرچک، باقر شهر، کهریزک و قلعه نو در شیفت بعد از ظهر غیر حضوری و به طور مجازی برگزار شد.

همچنین دیشب کیفیت هوای تهران روی عدد ۱۵۱در وضعیت قرمز (آلوده برای همه افراد) قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار