تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1402 - 12:36
268 بازدید
کد خبر : 4616

محمد بشارت:

در مجموعه دولت پیرامون حوزه بهداشت و درمان قدم های خوبی برای شهرستان ری برداشته شده است

در مجموعه دولت پیرامون حوزه بهداشت و درمان قدم های خوبی برای شهرستان ری برداشته شده است
دکتر عین الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باحضور در شهرستان ری، از ۳ مجموعه بزرگ بیمارستانی مستقر در سطح شهرستان و طرح های توسعه و بهسازی آنها بازدید و دستوراتی را جهت تسریع در تکمیل این طرح ها و تأمین تجهیزات مورد نیاز صادر کرد.

آوای ری آنلاین: فرماندار ویژه ری در حاشیه این بازدیدها در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان در سطح شهرستان گفت: در پی سفر ریاست محترم جمهور به شهرستان ری در بهمن ماه گذشته بخش درمان و سلامت بصورت ویژه ای مورد توجه قرار گرفت و مصوباتی جهت تکمیل پروژه های درمانی درحال ساخت از جمله تکمیل ساختمان جدید بیمارستان شهدای هفتم تیر با ظرفیت ۳۲۰ تخت و ساختمان اورژانس با ظرفیت ۵۰ تخت به تصویب رسید. در بازدید وزیر محترم بهداشت از بیمارستان شهدای هفتم تیر متأسفانه پیشرفت فیزیکی مؤثری جهت تکمیل طرح گسترش و بهسازی مجموعه مشاهده نشد که وزیر محترم دستوراتی را در همین راستا صادر و مقرر گردید ظرف سه ماه آینده باحضور دکتر عین الهی مجدداً از مجموعه بازدید بعمل بیاید.

بشارت ادامه داد: دومین مقصد وزیر بهداشت بازدید از پروژه ساخت بیمارستان الهام در بخش کهریزک بود که این مجموعه بدلیل موقعیت جغرافیایی خاص و قرار گرفتن در حاشیه کمربندی دوم تهران، جاده قدیم قم و اتوبان تهران قم یکی از پروژه های مهم در حوزه درمان و سلامت در سطح شهرستان ری می باشد. عملیات اجرایی این طرح توسط یکی از خیرین حوزه سلامت آغاز و درحال حاضر ساختمان بیمارستان باظرفیت ۱۷۶ تخت در حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با دستورات وزیر محترم بهداشت امیدواریم با واگذاری ادامه کار به وزارت بهداشت شاهد تکمیل این پروژه در کوتاهترین زمان ممکن باشیم.

وی افزود: وزیر محترم بهداشت در آخرین برنامه خود از مجموعه بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی فیروزآبادی بازدید بعمل آوردند. بیمارستان فیروزآبادی یکی از مجموعه های درمانی خوب، باکیفیت و کامل در جنوب تهران می باشد که طرح توسعه و بازسازی آن با استفاده از اعتبارات دولتی و بخشی از آن با استفاده از اعتبارات فرمانداری ویژه شهرستان ری اجرا گردیده است. یکی از بخش های مهم این بیمارستان در راستای قانون حمایت از جوانی جمعیت تکمیل و راه اندازی بخش درمان ناباروری می باشد که با پیشرفت خوب این طرح انشاالله در هفته دولت شاهد افتتاح فاز اول این بخش از بیمارستان خواهیم بود.

فرماندار ویژه ری در پایان عنوان کرد: در مجموعه دولت بویژه در حوزه بهداشت و درمان قدم های خوبی برای شهرستان ری برداشته شده است و در بازدید انجام شده وزیر محترم دستورات لازم جهت تکمیل طرح ها و تأمین تجهیزات را صادر نمودند. انشاالله با تکمیل و بهره برداری از این طرح های نیمه تمام شاهد افزایش سرانه های حوزه سلامت و درمان خواهیم بود و امیدواریم با بهره برداری و ارائه خدمات باکیفیت توسط این سه مجموعه درمانی بخشی از دغدغه های مردم شریف شهرستان ری در حوزه درمان مرتفع گردد‌.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار