تاریخ انتشار : سه شنبه 7 شهریور 1402 - 0:00
253 بازدید
کد خبر : 4844

سرپرست وزارت ورزش:

خدمت به مردم بزرگترین شأن برای مسئولان/ شهرری سرآمد قهرمان پروری

خدمت به مردم بزرگترین شأن برای مسئولان/ شهرری سرآمد قهرمان پروری
سرپرست وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: ما مسئولین و شخصا هیچ شانی جز خدمت به مردم نداریم و این بزرگترین جایگاه برای ما است.

آوای ری آنلاین: کیومرث هاشمی در جمع نمازگزاران مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام محله دولت آباد شهرری و پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی افزود: واقعیت این است که این مسجد قریب به ۳۰۰ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و عطر شهدا در مساجد و به ویژه در این مسجد استشمام می شود.

وی ادامه داد: امیدوارم به برکت خون شهدا بتوانیم خادمان خوبی برای مردم  باشیم و مسئولیت ما نیز در این زمینه سنگین است؛ ما مسئولان و شخصا هیچ شانی جز خدمت به مردم نداریم.

هاشمی‌با اشاره به این موضوع که شهرری سه مدال المپیک دارد و باید توجه ویژه به آن شود گفت: پیشنهاد می کنم کارگروهی در زمینه توسعه ورزش تهران که استان فقیری در سرانه ورزشی است، ایجاد شود. شهرری همیشه در پرورش قهرمانان در استان تهران سرآمد بوده است.

هاشمی با اشاره به ظرفیت بالای شهرری در ورزش کشور گفت: این بیانگر این است که در عرصه ورزش قهرمانی این شهر استعداد دارد و می‌طلبد که باید توجه بیشتری به ورزش این خطه داشته باشیم. وقتی در جمع‌های اینچنینی حضور پیدا می‌کنیم متوجه مشکلات و کمبودهای منطقه می‌شویم.

هاشمی گفت: با همفکری دوستان در اداره کل تهران بررسی خواهیم کرد که در کوتاه مدت چه اقداماتی را می‌توانیم برای این شهر انجام دهیم که این سفر ما دستاوردی داشته باشد. در کنار آن برنامه ریزی بلند مدت نیز خواهیم داشت که طرح‌های خوبی را در این منطقه برای توسعه ورزش ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: یکی از طرح های ما استفاده از ظرفیت برخی مساجد برای تجهیز وسایل ورزشی است که نوجوانان و جوانان بتوانند از حداقل امکانات استفاده نمایند.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: سرانه‌های ورزشی تنها شامل اماکن متعلق به وزارت ورزش و اداره کل استان نیست بلکه برخی سالن‌های ورزشی وجود دارد که در اختیار آموزش و پرورش است و می‌توان با تعامل از ظرفیت این سالن‌ها نیز استفاده کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار