تاریخ انتشار : یکشنبه 9 بهمن 1401 - 20:52
979 بازدید
کد خبر : 3843

بازدید استاندار تهران از پروژه های عمرانی و خدماتی شهرستان ری

بازدید استاندار تهران از پروژه های عمرانی و خدماتی شهرستان ری
استاندار تهران در نخستین سفر شهرستانی خود به شهرستان ری از پروژه های عمرانی و خدماتی بازدید و دستورات لازم را برای تسریع در اجرای این پروژه ها صادر کرد.

آوای ری آنلاین: استاندار تهران در نخستین سفر شهرستانی خود به شهرستان ری از پروژه های عمرانی و خدماتی بازدید و دستورات لازم را برای تسریع در اجرای این پروژه ها صادر کرد.

علیرضا فخاری به بازدید از موقعیت کمربندی دوم تهران در بخش قلعه نو شهرستان ری پرداخت و از تعیین تکلیف زمان آغاز اجرای این پروژه تا پایان هفته جاری خبر داد و افزود: اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی برای شروع اجرای این پروژه پیش بینی شده است و در ادامه نیز ۱۸۰ میلیارد تومان برای تکمیل آن مورد نیاز خواهد بود.

وی اذعان داشت: این پرژه ۲/۵ کیلومتری در کمربندی دوم تهران برای اجرا به حداکثر ۹ ماه زمان نیاز دارد و آغاز عملیات اجرایی آن منوط به رفع موانعی در زمینه تملک اراضی مستقر در مسیر آن است.

فخاری در ادامه این سفر یک روزه به شهرستان ری، از واحد کشتارگاهی شباهنگ بازدید کرد و در جریان موانع پیش روی این واحد برای توسعه خطوط تکمیلی و راه اندازی واحد مشابه خود در اسلامشهر قرار گرفت.

استاندار تهران در پایان سفر خود سری به آسایشگاه خیریه کهریزک زد، پای سخنان و درد دل های ساکنان آن قرار گرفت و نشستی با مسئولان این موسسه داشت.

فخاری فعالیت در این محیط را مستلزم برخورداری از سعه صدر و صبر قابل تقدیر دانست و صبوری در مقابل بد خلقی اهالی این موسسه را دارای اجر و ثواب عظیمی نزد خداوند متعال برشمرد.

وی همچنین قول مساعد همکاری و تعامل برای ساخت منازل مسکونی سازمانی برای کارکنان این موسسه را نیز داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار