تاریخ انتشار : یکشنبه 21 فروردین 1401 - 1:00
3432 بازدید
کد خبر : 2178

امام جمعه فشافویه:

هدف حادثه تروریستی حریم قدس رضوی وحدت امت اسلامی بود

هدف حادثه تروریستی حریم قدس رضوی وحدت امت اسلامی بود
امام جمعه فشافویه: اقدام دشمنان به منظور هدف قرار دادن "وحدت امت اسلامی" است و از دید جهانی نیز مسئله فلسطین و قدس شریف، مسئله اصلی و اولی جهان اسلام است.

حجت الاسلام شیخ میثم درگاهی در خطبه های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران ضمن گرامیداشت روز ملی انرژی هسته‌ای و یاد و خاطره سید شهیدان اهل‌قلم شهید آوینی اظهار داشت: حادثه دل‌خراش صحن پیامبر اعظم دومین حادثه در حریم قدس رضوی است که دل‌ها و جان‌های امت اسلامی را جریحه‌دار کرد لذا برای دو شهید والامقام این حادثه تروریستی طلب غفران و صبر برای بازماندگان داریم و برای شفای عزیز سوم روحانی جانباز پاک‌دامن نیز طلب شفای عاجل داریم.

وی افزود: این اقدام دشمنان به منظور هدف قرار دادن “وحدت امت اسلامی” است و از دید جهانی نیز مسئله فلسطین و قدس شریف، مسئله اصلی و اولی جهان اسلام است.

امام جمعه فشافویه در ادامه گفت: ماه رمضان و نزدیک شدن روز قدس از یک‌سو و ضربات سنگینی که صهیونیست‌ها در این ایام متحمل شده‌اند، آنان را به‌شدت عصبانی کرده و طبیعی است درصدد انتقام‌جویی برآیند و می‌خواهند شکست‌های بزرگ خود را با این‌گونه تحرکات زبونانه جبران کنند.

حجت الاسلام درگاهی تصریح کرد: دشمنان در سطح روابط همسایگی بین ایران و افغانستان نیز پروژه افغان هراسی را پی گیری می‌کنند در صورتی که بیش از ۴۰ سال است ملت ایران میزبان مهاجران عزیز افغانستانی است و بیشترین تعداد مهاجران را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: اهداف دشمن ازاین‌گونه حوادث را می‌توان در سطح کلان وحدت‌شکنی در سطح جهان اسلام، انحراف افکار عمومی از مسئله فلسطین و قدس در سطح منطقه‌ای، به چالش کشیدن گفتمان مقاومت در سطح همسایگان و ایجاد و تشدید کدورت بین دو کشور همسایه و برادر، نام برد لذا باید آگاه باشیم که در پازل دشمن بازی نکنیم زیرا که آنان با قداست‌شکنی، آشوبگری، فضاسازی رسانه‌ای، درصدد ضریب دادن به اهداف خود هستند.

امام جمعه فشافویه ابراز داشت: رژیم صهیونیستی در روزهای منتهی به‌آغاز ماه مبارک رمضان از طرف جوانان فلسطینی هدف حملات استشهادی زیادی قرار گرفت و این حملات باعث شده تا صهیونیست‌ها دچار هراس راهبردی شوند و از طرفی گروه‌های مقاومت نیز اعلام کرده‌اند که حملات مقاومتی در ماه مبارک رمضان شدت خواهد گرفت و دیگر نوار غزه عرصه مبارزه با رژیم صهیونیستی نیست و این‌بار کرانه باختری یکپارچه به‌دنبال حملات مقاومتی هستند.

حجت الاسلام درگاهی در پایان خاطرنشان کرد: مقاومت فلسطینی ها بار دیگر عجز و ضعف رژیم موقت و جعلی صهیونیستی و سرویس‌های امنیتی آن در توقف این دست عملیات را ثابت کرد و مردم مظلوم فلسطین بدانند راه‌کار همین است همه با متحد شوید و قطعاً خدا هم به شما کمک خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار