تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1402 - 11:46
235 بازدید
کد خبر : 4610

افتتاح اداره بیمه سلامت ری با حضور استاندار تهران

افتتاح اداره بیمه سلامت ری با حضور استاندار تهران
اداره بیمه سلامت شهرستان ری با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران گشایش یافت.

آوای ری آنلاین: استاندار تهران در این آئین گفت: هر چقدر بتوانیم سطح آسایش و آرامش روح مردم را تامین کنیم سطح ایمان آنها را تقویت کرده ایم؛ یکی از آمارها و معیارهای رفاه در بین کشورهای دنیا، پوشش بیمه ای بوده که وظیفه دولت ها است.

وی افزود: دولت سیزدهم تلاش می کند بیمه سلامت را در تمام سطوح کشور تسری دهد.

فخاری خاطرنشان کرد: در ایمان آفرینی و آرامش قلوب باید سهم بیشتری ایفا کنیم و دولت سیزدهم پیش قراول توسعه یافتگی در سلامت است.

حسین رنجبران معاون سازمان بیمه سلامت کشور نیز در این آئین خطاب به استاندار گفت که قاطبه ساختمان های ما در استان استیجاری بود اما سعی داریم که ملک ها را قطعی خریداری کنیم.

وی افزود: به تازگی یک دفتر در میدان انقلاب هم افتتاح کردیم تا سه دفتر جدید را در تهران به بهره برداری رسانده باشیم.

به گفته این مسئول، ۹۸ درصد استقرار نسخه الکترونیک در کشور داریم و پرونده الکترونیک سلامت مورد تاکید رئیس جمهور بود که در حال انجام است.

این مسئول خاطرنشان کرد: یکهزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای فیزیک دفترچه بیمه در سال ۱۳۹۶ هزینه می کردیم اما امروز دفترچه ها به صورت الکترونیک درآمده و گرفتاری تعویض دفترچه برداشته شده است.

محمد غلام نژاد مدیرکل بیمه سلامت استان تهران نیر در این آئین گفت: بیمه ایرانیان سه میلیون و ۴۰۰ هزار نفر را بیمه رایگان کرده است و ما باید سراغ مردم برویم؛ حدود ۲ میلیون جمعیت در ری داریم که یک سوم این جمعیت بیمه سلامت دارند.

وی افزود: انواع خدمات بیمه ای در این دفتر ارائه می شود و علاوه بر ری، به شهروندان مناطق ۱۴ و ۱۵ و ۱۶ و ۱۹ خدمت رسانی می کنیم.

به گفته غلام نژاد، ‌امروز ۱۰۷ بیماری را تحت پوشش بیمه ای داریم و از خدمات دولت سیزدهم برای پوشش بیمه ای همه اقشار استفاده می کنیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار