تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مرداد 1402 - 1:08
345 بازدید
کد خبر : 4537

انهدام باند زورگیران در شهرری

انهدام باند زورگیران در شهرری
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سه سارق زورگیر که با استفاده از یک دستگاه خودرو پراید بدون پلاک و شیشه دودی در محدوده شهرری و سیزده آبان اقدام به سرقت می کردند، خبر داد.

آوای ری آنلاین: سرهنگ محمدقاسم طرهانی در این باره گفت: در پی اعلام خبر از سوی مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در بیست و هفتم تیرماه امسال مبنی بر وقوع یک فقره سرقت زورگیری در محدوده سیزده آبان، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۶۸ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری به محل اعزام و در تحقیقات مشخص شد یک دستگاه خودرو پراید مشکی در محدوده سیزده آبان اقدام به بستن راه خودرو دیگری کرده و با تهدید سلاح سرد از نوع قمه اقدام به سرقت تلفن همراه و اموال شخصی صاحب خودرو می کنند و به سرعت از محل متواری می شوند.

سرهنگ طرهانی با اشاره به اینکه دوربین های شهری مورد بازبینی قرار گرفت، اظهار داشت: مسیر متواری شدن تحت رصد قرار گرفت و با هماهنگی مرکز پیام شهرستان طرح مهار در سطح حوزه استحفاظی شهرستان به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: در نهایت پس از گذشت سه ساعت تیم عملیات کلانتری، خودروی مورد نظر را در اتوبان کریمی شیرازی مشاهده و پس از صدور دستور توقف هیچگونه توجهی نکرده و عملیات تعقیب و مراقبت آغاز شد که پس از طی چند کیلومتر خودرو در میدان نماز شهرری متوقف شد.

وی یادآور شد: سارقان که با توجه به اینکه عرضه را بر خود تنگ دیدند و قصد درگیری با ماموران را داشتند که با اقدام به موقع پلیس زمین گیر و دستگیر شدند و پس از انتقال به کلانتری و تکمیل پرونده و اخذ شکایت از مال باخته، متهمان جهت بررسی بیشتر تحویل پلیس آگاهی شهرستان ری قرار گرفتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار