تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 آبان 1401 - 17:14
1167 بازدید
کد خبر : 3304

احداث بزرگترین پارکینگ طبقاتی زیرسطحی تهران در ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)

احداث بزرگترین پارکینگ طبقاتی زیرسطحی تهران در ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
شهردار منطقه 20 گفت: عملیات احداث پارکینگ طبقاتی ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به عنوان بزرگترین پارکینگ زیرسطحی شهر تهران با ظرفیت بیش از 3هزار و 500 خودرو به زودی آغاز می شود.

آوای ری آنلاین: سید محمد ناظم رضوی گفت: پارکینگ طبقاتی و مجموعه تجاری ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم (ع) با ظرفیت بیش از ۳هزار و ۵۰۰ خودرو در زمینی به مساحت ۲۷هزار مترمربع و زیربنای تقریبی ۱۴۱هزار مترمربع با اعتبار بیش از هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان احداث می شود.

ناظم رضوی با بیان اینکه آئین کلنگ زنی این پروژه فرامنطقه ای با حضور شهردار تهران همزمان با میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار می شود،افزود: این پارکینگ به عنوان یکی از تاثیرگذارترین پروژه های مورد نیاز شهروندان شهرری و زائران آستان حضرت عبدالعظیم(ع) دارای ۵ طبقه منفی که طبقات ۲تا ۵ به صورت پارکینگ، طبقه منفی یک به صورت فروشگاه زنجیره ای و طبقات همکف و اول به صورت تجاری احداث خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه کارگزار اصلی این پروژه سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران است، اظهار داشت ادامه داد: با توجه به حجم زیاد تردد خودروها در اطراف حرم حضرت عبدالعظیم (ع) و به منظور سهولت تردد زائران و شهروندان عملیات احداث  پروژه بزرگ پارکینگ طبقاتی به عنوان یکی از پروژه های تاثیرگذار برای روان سازی ترافیک و رفاه حال شهروندان به صورت مشارکتی به زودی اجرایی خواهد شد.

شهردار منطقه اظهار داشت: ساخت پارکینگ طبقاتی و عمومی یکی از دغدغه های این منطقه بود که با اجرای آن در مجاورت حرم حضرت عبدالعظیم(ع) و می تواند به زیرساخت های گردشگری و تسهیل تردد زائران کمک می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار