تاریخ انتشار : شنبه 17 تیر 1402 - 21:36
291 بازدید
کد خبر : 4464

کاهش سرقت تجهیزات مخابراتی ری با تلاش نیروی انتظامی

کاهش سرقت تجهیزات مخابراتی ری با تلاش نیروی انتظامی
در پی انتشار خبر افزایش سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی در شهرری، با تلاش و کوشش عوامل انتظامی این شهرستان و دستگیری سارقان این موضوع هم اکنون بطور قابل ملاحظه ای کاهش یافته است. 

آوای ری آنلاین: مرتضی دهقانی، رییس مرکز مخابراتی شهید منتظری با اعلام این مطلب به خبرنگار آوای ری آنلاین گفت: با عنایت به برگزاری جلسات متعدد و مستمر با ریاست فرماندهی انتظامی شهرستان ری سرهنگ طرهانی و کلانتری های مربوطه و بازدید سرزده از خریداران ضایعات منطقه و هم چنین دستگیری سه نفر از سارقان کابل و تجهیزات مخابراتی توسط عوامل نیروی انتظامی، آمار سرقتهای این مرکز مخابراتی کاهش داشته است.

رییس مرکز مخابراتی شهید منتظری ضمن تقدیر و تشکر از فرماندهی انتظامی شهرستان ری افزود: صمیمانه از تلاش ها و پیگیری‌های شبانه روزی پرسنل خدوم نیروی انتظامی کمال تشکر را دارم و سربلندی و سرافرازی را برای این عزیزان از خداوند متعال خواستارم.

وی همچنین از همراهی سرهنگ طرهانی؛ ریاست فرماندهی انتظامی شهرستان ری، سرهنگ برزگر؛ رئیس پلیس آگاهی شهرستان ری و هم چنین سر کلانتری ها و زیر مجموعه آنها که بصورت شبانه روزی و خستگی ناپذیر، دلسوز و پیگیر امنیت و آسایش مردم می باشند، تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار