تاریخ انتشار : شنبه 3 دی 1401 - 15:20
1462 بازدید
کد خبر : 3596

شربیانی یک دروغگو است!

شربیانی یک دروغگو است!
به دنبال انتشار خبر مازوت سوزی در کارخانه سیمان تهران، رسانه های داخلی کارخانه سیمان تهران واکنش تندی به این موضوع نشان دادند.

آوای ری آنلاین: کارخانه سیمان تهران اظهار کرد: ادعای روز گذشته یک عضو شورای شهر در خصوص مازوت‌سوزی این کارخانه درحالی بود که چندساعت بعد از ادعای وی، معاون محیط زیست استان تهران، هرگونه استفاده از مازوت در کارخانه سیمان تهران را رد می کنیم.

ضمن اینکه؛ شربیانی که خود عضویت هیات مدیره چند شرکت سیمانی را در سوابق خود دارد لازم است به صراحت اهداف پشت پرده احتمالی این ادعای کذب را تشریح کرده و به مردم اعلام کنند که چه انگیزه‌ای باعث شده تا ایشان از تریبون قابل احترام شورای شهر پایتخت، چنین موارد کذبی را بگویند.

کارخانه سیمان تهران با ۱۳۵ دستگاه فیلتر، مجهز به جدیدترین تکنولوژی‌ها در بخش فیلتراسیون بوده و براساس کنترل‌های لحظه‌ای و پایش‌های دوره‌ای سازمان حفاظت از محیط زیست میزان غبار خروجی کمتر از رنج استاندارد بوده و هیچگونه منبع آلایندگی نداشته است.

در پایان کارخانه سیمان تهران گفته؛ جای تاسف دارد علیرغم اینکه در کارخانه سیمان تهران چندین سال است که مازوت استفاده نمی شود عضو محترم شورا به دروغ شرکت را متهم به استفاده از سوخت مازوت می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار