تاریخ انتشار : یکشنبه 15 آبان 1401 - 1:03
2278 بازدید
کد خبر : 3316

اتوبوسی برای جابجایی مردم نداریم

اتوبوسی برای جابجایی مردم نداریم
متاسفانه با وجود تمام خبرسازی های پولی و اسراف بیت المال در این راه، اتوبوس های اسقاطی و مستهلک هدیه شورای شهرستان به مردم شهر حسن آباد فشافویه حکایت روغن ریخته نذر امامزاده شد و مردم این شهر فقط از وعده های رنگارنگ سهمشان چهار دستگاه اتوبوس از رده خارج شده گردید.

آوای ری آنلاین: شهردار حسن آباد فشافویه گفت: با وجود اعطای چهار دستگاه اتوبوس از سوی شورای شهر شهرستان به شهر حسن آباد، به علت خرابی و مستهلک بودن آنها، اتوبوسی برای جابجایی مردم نداریم.

شیرزاد یعقوبی با اعلام این خبر بیان کرد: طبق قانون شهرهای زیر۱۰۰ هزار نفر نمی توانند سازمان اتوبوسرانی مستقلی داشته باشند از همین رو شهروندان با تاکسی و خودروهای سواری به طرف کهریزک جابجا می شوند.

وی اظهارکرد: با پیگیری هایی که انجام دادیم، توسط شهرداری و آقای شربیانی رئیس شورای شهرستان چهار دستگاه اتوبوس از شهرداری به صورت رایگان دریافت کردیم.

یعقوبی اعلام کرد: این اتوبوس ها پس از چند بار تردد میان حسن آباد و کهریزک دچار مشکل شده اند چون عمر مفیدشان را کرده اند و اکنون مستهلک هستند و فقط برای برگزاری مراسم های داخل شهر استفاده می کنیم.

شهردار حسن آباد افزود: بخش خصوصی حاضر به استفاده از این اتوبوس ها نیست و در عمل نتوانستیم از آنها آنگونه که باید استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: مساله را به شهرداری تهران و فرمانداری مطرح کرده ایم و در کنار آن نیز پیگیر جلب مشارکت سرمایه گذاران در قالب واگذاری زمین به آنان و خریداری ۱۰ دستگاه اتوبوس جدید هستیم.

یعقوبی به قول مساعد شهرداری تهران برای انجام خدمات تعمیراتی برای این اتوبوس ها اشاره و ابراز کرد: مساله به صورت شفاهی به رئیس شورای شهر شهرستان منتقل شده و به صورت مکتوب نیز مساله را منتقل خواهم کرد، این اتوبوس ها در کنار مشکلات تعمیرات، مشکل بیمه ای هم دارند و برای استفاده بین شهری مناسب نیستند.

پی نوشت: آقای نماینده حداقل بخاطر حق آب و گل دو تا اتوبوس درست و نو به مردم هدیه می کردی، نه اینکه فقط به خاطر تیتر یک شدن در برخی رسانه های بوقچی با جان مردم این شهر بازی کنید. 

باز هم خدا را شکر این ارابه های مرگ جان مردم شریف شهر حسن آباد فشافویه را نگرفت. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار