تاریخ انتشار : یکشنبه 30 مهر 1402 - 20:58
601 بازدید
کد خبر : 5007

خدمات رسانی آبفای منطقه ۶شهرری؛

در قبله تهران به مناسبت ولادت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)

در قبله تهران به مناسبت ولادت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)
شرکت آب و فاضلاب منطقه۶- شهرری همچون سال‌های گذشته افتخار میزبانی و خدمات رسانی به زائران بارگاه حضرت عبدالعظیم‌حسنی(ع) را بدست آورد.

آوای ری آنلاین: هادی گل محمد مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی با اعلام این خبر گفت: شرکت آبفای منطقه۶ شهرتهران با استقرار تانکرهای آبرسانی و درج پیامهای مدیریت مصرف آب، در مسیر راهپیمایی به سمت حرم مطهردرشب ولادت باسعادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) پذیرای زائرین بودند.

گل محمد افزود: شرایط فرهنگی و مذهبی شهرری در شکل‌گیری پایه‌ها و تفکرات معنوی استان تهران و حتی کشور بسیار موثر بوده و باعث این می‌شود که سیل زوار و عاشقان اهل بیت (ع) به شهرستان ری مراجعه کنند.

وی اظهارداشت: با استفاده از این ظرفیت، برنامه‌های ویژه‌ای به مناسبت هفته فرهنگی ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و بزرگداشت هفته تربیت بدنی،توسط همیاران آب شرکت آبفای منطقه۶ شهرتهران طی هماهنگی با اداره ورزش و جوانان شهرری، انجام شد.

گل محمد در پایان به برپایی غرفه آموزشی در فرهنگسرای ولا اشاره کردو گفت: همیاران با نصب استند و استرابرد در طول مسیر پیاده‌روی خانوادگی از میدان ساعی تا میدان نماز و توزیع بروشورهای مدیریت مصرف، گریم کودکان، پرسش و پاسخ از مدعوین واهدای هدایای تبلیغاتی به آموزش مدیریت مصرف پرداختند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار