تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 دی 1400 - 0:02
2904 بازدید
کد خبر : 1168

رضا فغانی

نبود شورای شهر مستقل آفت جان “ری”

نبود شورای شهر مستقل آفت جان “ری”
متاسفانه نبود شورای شهر مستقل یکی از آفت های بزرگ در شهرستان ری می باشد."ری" شهری غریب و بی دفاع که زیر سایه تهران و سرازیر شدن مشکلات آن کمر خم کرده است.

یکی از عجایب هفتگانه دنیا در شهرری رقم خورده است. شهری با هفت هزار سال تمدن، مهد قهرمانان، نخبگان و مدل آوران ولی همیشه در حق این شهر ظلم و ستمی آشکار رخ داده است.

متاسفانه نبود شورای شهر مستقل یکی از آفت های بزرگ در شهرستان ری می باشد. “ری” شهری غریب و بی دفاع که زیر سایه تهران و سرازیر شدن مشکلات آن کمر خم کرده است.

در همه جای کشور از دور افتاده ترین شهرها و روستاها شاهد وجود شورای شهری مستقل هستیم و منتخبین مردم در آن شوراها در تلاش هستند تا بتوانند خدمات گوناگونی در جهت عمران و آبادانی شهر خود به مردم ارائه نمایند، ولی افسوس که عده ای به خاطر منفعت طلبی این شهر غریب را بازیچه دست خود و هم کیشان خود قرار داده اند و در پی قدرت طلبی این شهر را به گوشت قربانی تبدیل کرده اند.

همشهریان عزیز نتیجه داشتن شورای شهر مستقل را در شهرهای همجوار ببینید. عمران، آبادانی و صدها برنامه متنوع که به همت و پشتکار اعضای شوراها صورت گرفته است.

باید این خواسته و مطالبه به حق از طریق مردم و همشهریان به جد پیگیری شود تا بیش از این در حق این شهر کهن جفا نشود.

به عنوان یک رسانه از همه نخبگان، دلسوزان، احزاب، جوانان و هر کسی که می توانند این شهر را به حق قانونی خود برساند خواهش می کنیم به هر طریق که می توانید از این شهر غریب دفاع نمائید تا آیندگان در مورد عملکرد ما قضاوت خوبی داشته باشند.

✍ رضا فغانی- مدیر مسئول

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار