تاریخ انتشار : دوشنبه 17 مهر 1402 - 20:15
273 بازدید
کد خبر : 4961

فرماندار ویژه شهرستان ری:

خودم را وقف مردم شهرستان ری خواهم کرد

خودم را وقف مردم شهرستان ری خواهم کرد
فرماندار جدید شهرستان ری گفت: خودم و وقتم را وقف مردم ری خواهم کرد و از امروز فرزندی از فرزندان قبله تهران خواهم بود، نه با حواشی کار دارم و نه به آن‌ها پاسخ می‌دهم.

آوای ری آنلاین: مهدی باب‌الحوائجی در جلسه شورای اداری و آیین تکریم و معارفه معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، اظهار کرد: برنامه‌هایم در راستای معیشت مردم و برداشتن باری از دوش آن‌ها خواهد بود.

وی خطاب به همه مدیران، مسئولان و اصحاب رسانه شهرستان ری، عنوان کرد: گذشته ها و حواشی را کنار گذاشته و همه به میدان بیایید، برای انجام وظایف کاری خود در مسیر پیشرفت قبله تهران دست کمک به سوی مردم و مسئولان دراز می‌کنم، کارهای بر زمین مانده زیادی وجود دارد و باید شبانه‌روز وقت بگذاریم تا نام ری در سایه اتحاد، انسجام، مودت و برادری به برکت سیدالکریم علیه السلام بدرخشد.

فرماندار ویژه شهرستان ری خاطر نشان کرد: مدیران اولویت‌های ده‌گانه توسعه، رشد، حرکت و خدمت‌رسانی قابل دیده شدن برای مردم را ارائه دهند، تا سندی غنی مبتنی بر اسناد و سیاست‌های بالادستی تنظیم شده و بر اساس آن به اولویت‌های شهرستان بپردازیم.

باب‌الحوائجی کارگروه‌های مسکن، اشتغال و رفع موانع تولید را از مهمترین کارگروه‌ها خواند و تاکید کرد: جلوگیری از کاهش ظرفیت تولیدی کارخانجات و کارگاه‌ها و افزایش اشتغال و بهبود معیشت مردم اولویت‌های بسیار مهمی هستند که باید به آن‌ها بپردازیم.

وی بر ضرورت حل و فصل مشکل مسکن در ری تاکید و تصریح کرد: باید تدابیری اتخاذ شود که دیگر نیاز نباشد مردم ری برای استفاده از مسکن ملی به پرند بروند، باید اراضی مورد نیاز برای این منظور در نظر گرفته شده و این مسئله حل و فصل شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به پیش‌رو بودن یکی دیگر از عرصه‌های مهم انتخاباتی در کشور، بیان کرد: همه ظرفیت‌ها در مسیر وفاق با هدف برگزاری انتخاباتی سالم، دقیق و با مشارکت حداکثری مردم باید انجام و با برگزاری انتخابات، تکلیف نمایندگان به عنوان عصاره ملت روشن شود.

باب‌الحوائجی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی، گفت: شأن ما شأن خدمتگزاری است، در این راستا باید به دنبال درمان دردها بوده و منتظر نباشیم مردم به دنبال ما بیایند، بلکه ما به دنبال مردم و حل مشکلات آن‌ها برویم، در این مسیر خودم و وقتم را وقف مردم ری خواهم کرد و از امروز فرزندی از فرزندان قبله تهران خواهم بود.

وی افزود: نه با حواشی کار دارم و نه به حواشی پاسخ می‌دهم، در مدت گذرای خدمت و مسئولیت به دنبال گره‌گشایی از مشکلات مردم خواهم بود و در این راه همه تلاشم را به کار می‌گیرم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار