تاریخ انتشار : یکشنبه 16 بهمن 1401 - 14:08
1019 بازدید
کد خبر : 3933

بخشدار فشافویه تاکید کرد:

گاز رسانی به روستاهای فاقد دهیاری نیازمند همراهی ادارات مربوطه

گاز رسانی به روستاهای فاقد دهیاری نیازمند همراهی ادارات مربوطه
بخشدار فشافویه: گاز رسانی به روستاهای فاقد دهیاری نیازمند همراهی وزارت راه و اداره گاز می باشد تا این روستاها نیز هر چه زودتر مشکلاتشان برطرف شود.

آوای ری آنلاین: هادی حسین خانی بخشدار فشافویه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران ری به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر گفت: خبرنگاران پیشتاز جهاد تبیین و همراه مسئولان هستند.

وی اضافه کرد: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند که با تلاش بی وقفه پیگیر دغدغه ها و مشکلات شهرها و روستاها هستند.

حسین خانی افزود: از اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان ری که نگاه ویژه ای به بخش فشافویه دارند و مسائل و مشکلات این بخش را دلسوزانه مطالبه می کنند تقدیر و تشکر میکنم.

وی عنوان کرد: در سفر رئیس جمهور به شهرستان ری با تلاش و پیگیری و همچنین همراهی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، مقرر شد ایشان ابتدا در بخش فشافویه حضور یابند تا ثمرات و برکاتی برای مردم شریف بخش فشافویه داشته باشد.

بخشدار فشافویه افزود: از مهمترین مطالباتی که محضر رئیس جمهور مطرح شد مترو و ساماندهی اتوبوس ها و حمل و نقل عمومی بخش فشافویه بود.

حسین خانی تاکید کرد: گاز رسانی به روستاهای فاقد دهیاری نیازمند همراهی وزارت راه و اداره گاز می باشد تا این روستاها نیز هر چه زودتر مشکلاتشان برطرف شود.

وی اضافه کرد: از دیگر مطالبات و درخواست های مطرح شده خدمت ریاست جمهور در خصوص کمربندی دوم شهر حسن آباد، گازرسانی به روستاهای فاقد گاز، ساماندهی پسماندها، آب شرب و کشاورزی و تقویت زیرساخت ها در بخش فشافویه بود که در دستور پیگیری قرار گرفت.

حسین خانی افزود: در ایام الله دهه مبارک فجر ۳۴ طرح عمرانی، صنعتی، کشاورزی، آموزشی، ورزشی و زیرساختی بالغ بر ۱۰۵۰ میلیارد تومان و با اشتغالزایی ۷۸۵ نفر در بخش فشافویه مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی مطرح کرد: در حوزه شهری ۹ طرح عمرانی، پایش تصویری، ورزشی و فرهنگی و در حوزه روستاهای فاقد دهیاری توسط شورای اسلامی بخش فشافویه ۱۲ طرح عمرانی و زیرساختی و در حوزه دهیاری ها و کشاورزی و صنعتی ۱۳ پروژه افتتاح خواهد شد.

وی اظهار داشت: یکی از طرح های اثرگذار که در بخش فشافویه مورد بهره برداری قرار می گیرد، راه اندازی کلانتری دوم بخش فشافویه در شهرک صنعتی شمس آباد است که با اعتبار ۱ میلیارد تومان تجهیز شده که زمینه تقویت خدمات انتظامی را در بخش فشافویه فراهم خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار