تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آذر 1402 - 2:02
335 بازدید
کد خبر : 5063

توضیح رئیس اداره ورزش ری در خصوص فوت پیشکسوت کشتی؛

حمله قلبی موجب مرگ پیشکسوت کشتی در کهریزک شد

حمله قلبی موجب مرگ پیشکسوت کشتی در کهریزک شد
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری درباره حادثه رخ داده در حاشیه برگزاری مسابقات ورزشی در کهریزک، گفت: حمله و ایست قلبی موجب مرگ پیشکسوت کشتی در کهریزک شده است.

آوای ری آنلاین: حسین یوسف‌زاده، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری در تشریح ماجرای فوت یک پیشکسوت کُشتی حین برگزاری مسابقات کشتی در کهریزک، اظهار کرد: مسابقات دوستانه کشتی نوباوگان، خردسالان و نوجوانان کهریزک در حال برگزاری و همه تمهیدات و هماهنگی‌ها از قبیل حضور مأموران نیروی انتظامی، پزشک و اورژانس به طور کامل انجام شده بود، اما نیروهای اورژانس در سالن محل برگزاری مسابقات مستقر نبودند.

وی عنوان کرد: اورژانس اعلام کرده بود که در آماده‌باش هستیم و در صورت وقوع هرگونه اتفاق و حادثه‌ای، در اسرع وقت در محل حضور پیدا خواهیم کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری با اشاره به اینکه مکاتبات و تماس بخشداری با اورژانس مستند و موجود است، بیان کرد: رضا گودرزی، از پیشکسوتان ورزش کشتی که در زمان برگزاری مسابقات به عنوان تماشاگر و روی سکوها حضور داشته، دچار حمله و ایست قلبی شده و پس از آن با برقراری تماس، عوامل اورژانس به موقع در سالن کشتی حضور پیدا کردند.

یوسف‌زاده تأکید کرد: با حضور عوامل اورژانس، بیمار دو بار احیا می‌شود و در سالن کشتی قدرت تکلم داشته است، برادر وی نیز در کنارش حضور داشته که پس از احیا و به دلیل بهبود شرایط جسمی، بیمار راضی به اعزام به بیمارستان نبوده و به اصرار برادرش به بیمارستان هفت‌تیر شهرری انتقال داده شده بود.

وی تصریح کرد: این پیشکسوت کشتی در بیمارستان به بخش آی‌سی‌یو منتقل شده و با سکته مجدد در بیمارستان، متاسفانه جان خود را از دست داده و فوت کرده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری خاطرنشان کرد: در خصوص وقوع این حادثه، همه مسئولان اجرایی اعم از شهردار کهریزک، رئیس هیأت کشتی شهرستان و عوامل اجرای در سالن ورزشی متعلق به شهرداری کهریزک حضور داشته‌اند.

یوسف‌زاده با تسلیت به خانواده داغدار این پیشکسوت کشتی، گفت: از شنیدن این خبر بسیار متاثر شدم و همدردی خود را با خانواده داغدار گودرزی اعلام می‌کنم.

#کشتی #کهریزک #ورزش#جوانان#شهرری#پیشکسوت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار