تاریخ انتشار : جمعه 20 مرداد 1402 - 23:31
236 بازدید
کد خبر : 4690

بررسی وضعیت حادثه انفجار ساختمان در محله جوانمرد قصاب برگزار شد

بررسی وضعیت حادثه انفجار ساختمان در محله جوانمرد قصاب برگزار شد
جلسه بررسی وضعیت حادثه انفجار ساختمان در محله جوانمرد قصاب و پیش بینی مساعدت های مورد نیاز مالکین و ساکنین ساختمان های آسیب دیده در این حادثه سرپرست فرمانداری ویژه ری و نماینده مردم ری در مجلس شورای اسلامی در محل سالن جلسات ساختمان فرمانداری برگزار شد.

آوای ری آنلاین: جلسه بررسی وضعیت حادثه انفجار ساختمان در محله جوانمردقصاب و پیش بینی مساعدت های مورد نیاز مالکین و ساکنین ساختمان های آسیب دیده در این حادثه باحضور محمد بشارت سرپرست فرمانداری ویژه ری و سیدعلی یزدیخواه نماینده مردم ری در مجلس شورای اسلامی، رؤسای کمیته امداد امام خمینی و جمعیت هلال احمد، نمایندگان دادگستری و دادستانی، چندتن از مسئولین موکب ها و گروه های جهادی و سایر مسئولین و باحضور چندتن از نمایندگان مالکین و ساکنین واحدهای آسیب دیده در این حادثه در محل سالن جلسات ساختمان فرمانداری برگزار شد.

سرپرست فرمانداری ویژه ری در این جلسه در سخنانی ضمن ارائه شرح وضعیت موجود حادثه گفت: در مرحله اول جهت شروع اقدامات قانونی توسط دستگاه های متولی میبایست ارزیابی خسارت توسط کارشناس رسمی دادگستری است که با درخواست ساکنین و از سوی حوزه قضایی و مجموعه دادستانی ری تعیین میگردد پیگیری شود.

بشارت ادامه داد: یکی از تصمیمات خوبی که در این جلسه گرفته شد ارائه تسهیلات بانکی با کارمزد پایین به مالکین واحدهای خسارت دیده جهت بازسازی واحدهای مسکونی می باشد.

وی گفت: استفاده از ظرفیت موکب ها و گروه های مردمی و تشکل ها جهت کمک رسانی به آسیب دیدگان از جمله ارائه رایگان خدمات قضایی و وکیل به خانواده ها یکی دیگر از تصمیمات است که نمایندگان گروه های جهادی حاضر در جلسه در این خصوص آمادگی مساعدت و همکاری خود را در این زمینه اعلام نمودند.

بشارت افزود: استفاده از ظرفیت جمعیت هلال احمر جهت ارائه یارانه درمانی و خدمات دارویی به مصدومین حادثه و استفاده از ظرفیت بسته های معیشتی هلال احمر نیز از دیگر مصوبات این جلسه می باشد.

سرپرست فرمانداری ویژه ری در پایان گفت: طبق اعلام شهردار محترم منطقه ۲۰ عملیات آواربرداری ساختمان های آسیب دیده و پاکسازی معابر عمومی اطراف ساختمان ها تا روز جمعه بیستم مردادماه به پایان خواهد رسید و پس از آن فضا جهت انجام کار کارشناسی برای تعیین میزان خسارت ها مساعد و انشاالله اقدامات بعدی آغاز خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار