تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مرداد 1402 - 2:12
294 بازدید
کد خبر : 4761

بازسازی صحنه جرم سرشناس‌ترین شرور شهرری به‌زودی برگزار می‌شود

بازسازی صحنه جرم سرشناس‌ترین شرور شهرری به‌زودی برگزار می‌شود
دادستان شهرستان ری با اشاره به بروز برخی ناهماهنگی‌ها در اجرای بازسازی صحنه جرم سرشناس‌ترین شرور شهرری گفت: به طور قطع برنامه اراذل گردانی شرور سرشناس شهرری در اولین فرصت برگزار خواهد شد.

آوای ری آنلاین: محمد مهدی رحیمی با اشاره به عزم جدی دستگاه قضا برای برخورد با اراذل و اوباش، اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره ایجاد ناامنی، تیراندازی و درگیری در محدوده محله دولت آباد، باروت کوبی معروفترین شرور شهرری دستگیر و پس از پیگیری قضایی روانه زندان شد.

وی افزود: متهم که از سرشناس‌ترین اشرار شهرری است و دارای چندین پرونده در دادسرای شهرستان ری بود هم اکنون در زندان به سر می‌برد.

دادستان شهرستان ری در ادامه گفت: عصر امروز و بر اساس تمهیدات اندیشیده شده بنا بود این شرور با دستور قضایی جهت بازسازی صحنه جرم در محل حضور یابد، اما برخی ناهماهنگی‌ها باعث شد اجرای این مراسم با تأخیر برگزار شود.

وی افزود: با توجه به مشکلات پیش آمده دستور قضایی مجددی صادر شد که متأسفانه به دلیل زمان بر شدن روند این برنامه با توجه به تاریکی هوا و لزوم حفظ امنیت مردم محله، برنامه به روز دیگری موکول شد.

رحیمی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اجرای این برنامه از سوی مردم مورد استقبال قرار گرفته است و تبعات مثبتی را در اصلاح جامعه و برقراری امنیت به همراه دارد به طور قطع برنامه اراذل گردانی شرور سرشناس شهرری در اولین فرصت برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار