تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 - 4:02
1175 بازدید
کد خبر : 1063

فرماندار ری:

جمهوری اسلامی با اتکا به جوانان روزهای سختی را پیروزمندانه گذرانده است

جمهوری اسلامی با اتکا به جوانان روزهای سختی را پیروزمندانه گذرانده است
فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: جمهوری اسلامی ایران حوادث و روزهای بسیار سختی مانند دوران هشت ساله دفاع مقدس را با اتکا به جوانان پیروزمندانه گذرانده‌ است.

حسین توکلی کجانی در نشست شورای مشورتی جوانان شهرستان ری با اشاره به نقش بسیار مهم جوانان در آینده کشور به ویژه پس از ابلاغ بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبر معظم انقلاب، بر استفاده از ظرفیت های بالقوه جوانان در عرصه های مختلف تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: مجمع مشورتی جوانان می بایست در تمام شرایط استقلال خود را حفظ کند و به محلی مطمئن برای حضور جوانان مستعد و نخبگان شهر تبدیل شود.

این مسئول اظهار داشت: هدف گذاری برای تقویت حوزه جوانان از اولویت های شهرستان ری است و همه باید تلاش کنیم تا اهداف اصلی بیانیه گام دوم انقلاب در خصوص جوانان در شهرستان محقق شود.

معاون استاندار تهران اضافه کرد: اجرای برنامه های متنوع همراه با ایده پردازی و خلاقیت با استفاده از ظرفیت جوانان مومن، انقلابی، با انگیزه، متعهد و دلسوز در دستور کار شورای مشورتی جوانان شهرستان ری قرار دارد که در این راستا یکی از اقدامات خوب مجمع مشورتی جوانان، برگزاری تریبون آزاد در بخش های تابعه است که نقش مهمی در شناخت مشکلات منطقه ای و محلی و انتقال آن به مسئولان دارد.

حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری با حضور در محل خانه جوان، سمن ها، احزاب و مطبوعات با رئیس و اعضای مجمع مشورتی جوانان شهرستان ری در فضایی صمیمی دیدار و گفت و گو کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار