تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1402 - 11:00
339 بازدید
کد خبر : 4590

امام جمعه موقت شهرری:

دولت سیزدهم پای حذف امضاهای طلایی ایستاده است

دولت سیزدهم پای حذف امضاهای طلایی ایستاده است
امام جمعه موقت شهرری در آستانه دومین سالگرد تنفیذ حکم آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور از نکات مثبت دولت گفت و تصریح کرد: دولت مردمی پای سیستمی سازی و حذف امضاهای طلایی ایستاده‌است.

آوای ری آنلاین: حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه شهرری گفت: آیت الله رئیسی هر ۲۰ روز یکبار در جلسه شورای مسکن شرکت می کند و با عزمی جدی می خواهد مشکل مسکن را در این مملکت رفع کند و انشالله این مشکل حل می شود.

وی افزود: از یاد نبریم که شفاف سازی و مبارزه با فساد در دولت سیزدهم همواره مطرح بوده و این یکی از امتیازات نظام جمهوری اسلامی است.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: آیت الله رئیسی آمده است که جامعه را یکدست و شفاف کنند اما مهم این است که برغم وجود فساد در جامعه عزم مسئولان بر مبارزه بر فساد است.

خطیب نماز جمعه ری همچنین با اشاره به فرارسیدن روز خبرنگار و اهمیت تبلیغات در جنگ نرم گفت: باید از هنر در تبلیغات استفاده کرد چراکه جهاد علیه دشمن فقط حضور در جبهه و جنگ رو در رو نیست؛ تبلیغات در پشت جبهه هم بسیار است.

وی افزود: متاسفانه تبلیغات در کشور ما شرایط خوبی ندارد و رهبری فرمودند در تبلیغات باید هنر بکار گرفته شود؛ شما ببینید دشمن با استفاده از زبان هنر در تبلیغات چگونه می خواهد نظام اسلامی را از بین ببرد.

ابراهیمی این را هم گفت: یکی از عوامل بسیار موثری که به تبیین و معرفی راه و مرام شهدا کمک می‌کند، بحث تبلیغ است.

به گفته وی، امروزه می بینیم که دشمن با هزینه‌های بسیار زیاد، مشغول تبلیغ علیه آرمان‌های مقدس نظام اسلامی و شهدای این کشور است؛ نمونه بارز این این موضوع، تیراندازی و عملیات مسلحانه اعضای گروهک تروریستی داعش بود که در رسانه‌های غربی طوری بازتاب داده شد که می گفتند این عملیات کار خود حکومت بوده است.

حجت الاسلام ابراهیمی خاطرنشان کرد: امروز یکی از مهم ترین موضوعاتی که دشمن در حال گسترش آن در اذهان مردم است، بحث ناکارآمدی نظام است و برای این موضوع کوچک ترین مسائل را طوری بازتاب می دهند که مردم را به شک می اندازند که باید به این نکات توجه جدی شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار