تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 اسفند 1402 - 15:35
189 بازدید
کد خبر : 5447

افتتاح دفتر خبرگزاری ایرنا در حسن آباد فشافویه

افتتاح دفتر خبرگزاری ایرنا در حسن آباد فشافویه
پس از یک دهه فعالیت رسانه ای خبرنگاران محلی در فشافویه؛ نمایندگی خبرگزاری ایرنا در این بخش راه اندازی شد.

آوای ری آنلاین: همزمان با روز بزرگداشت شهدا با حضور جمعی از خانواده های معظم شهدای والامقام فشافویه و همراهی مدیر خبرگزاری شهرستان های استان، جمعی از مدیران فرهنگی و مسئولین محلی فشافویه و نیز تعدادی از خبرنگاران شهرستان ری دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا در جنوبی ترین موقعیت جغرافیایی پایتخت افتتاح شد.

دفتر نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا در فشافویه با هدف گسترش تور خبری خبرگزاری رسمی کشور، پوشش اخبار منطقه و رویدادهای شهرک صنعتی شمس آباد به عنوان قطب مهم صنعتی خاورمیانه و با پیشنهادی از سوی مدیر کل ایرنای شهرستان های استان تهران دایر گردید که با استقبال چشم گیر مسئولان؛ اهالی و رسانه های محلی نیز روبرو شد.

در آیین افتتاحیه علی اکبر قنبری از خبرنگاران با سابقه و مطالبه گر ری به عنوان سرپرست دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا در فشافویه معرفی شد که با این افتتاح، اولین نمایندگی ایرنا در سطح شهرستان ری فعالیت خبری خود را آغاز نمود.

دفتر خبرگزاری ایرنا با حمایت ویژه مدیریت شهری و پشتیبانی معاونت فرهنگی شهرداری حسن آباد در فرهنگسرای پیامبر اعظم (ص) واقع در بلوار شهید شریفی حسن آباد فشافویه جانمایی و تجهیز شد تا رسالت خبری خود را در قبال ساکنین فشافویه دنبال کند.

بخش فشافویه به مرکزیت شهر حسن آباد یکی از پنج بخش تابعه شهرستان ری میباشد که با جای دادن فرودگاه بین المللی امام خمینی، شهرک صنعتی شمس آباد و ندامتگاه تهران بزرگ در جغرافیای ۱۸۰۰ کیلومتر مربعی خود، به عنوان منطقه ای استراتژیک در جنوب تهران به شمار می رود.

تیم رسانه ای آوای ری این انتصاب شایسته را به برادر ارزشمند «علی اکبر قنبری» تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیق و سربلندی را برای وی مسئلت می نماید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار