تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 فروردین 1401 - 21:21
10558 بازدید
کد خبر : 2212

برکزاری نشست هم اندیشی و بررسی مشکلات ورزش شهرستان ری

برکزاری نشست هم اندیشی و بررسی مشکلات ورزش شهرستان ری
نشست هم اندیشی و بررسی مشکلات ورزش شهرستان ری با حضور جمعی از ورزشکاران و پیشکسوتان رشته های مختلف ورزشی برگزار شد.

نخستین جلسه کانون ورزشکاران شهرری ( ماهانه یا سالانه یا فصلی) فعالان عرصه ورزش شهرستان ری در سال جاری با حضور رامین احمدیان، ناصر فروتن، مهدی امینی، ابوالفضل سبزعلی، سید محمد ستاوند، سیف اله محمدی، اکبر سبزعلی، پرویز صادقی، امیرهوشنگ فارسیان، روح اله جمشیدی، قاسم صادقی،شهاب مهاجری، سیدحسین میرنظامی، امیر رضا قمی، نادر فلاح، علی اصغر اتین وند، حسین عباسی، محمد عاشری، اصغر قمی، سعید قمی، اکبر کلاته، احمد عباسی، ناصر اقازاده، بهرام رمضان، احمد دامغانی ، محسن شیرازی، ایرج خورشیدفر، ناصر رمضان، منوچهر فیروز ، حجت بیخوش ، محسن سبزعلی، جواد رستمی ، محمد شاه ملکی ، محمدرضا کلاته، جعفر جهانگیری، علیرضا کلاته، سید مهدی میرجعفری و ابراهیم خیراله زاده برگزار شد.

جلسه کانون ورزشکاران شهرری با تلاوت قرآن مجید توسط آقای جعفر جهانگیری مربی کشتی آغاز شد. سپس اکبر کلاته پیشکوت کشتی به معرفی افراد حاظر در سالن پرداخت و در ادامه کلیپ ورزش شهرستان ری به روایت آقای علیرضا کلاته پخش شد.

نقطه مشترک مشکلات ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی در این جلسه، نبود ریاست مناسب در اداره تربیت بدنی بود و همه از این موضوع انتقاد داشتند که هیچگونه حمایتی از سوی ریاست تربیت بدنی نسبت به هیئت های ورزشی نمی شود و بودجه ورزش کاملا خالی است.

استاد «ایرج خورشید فر» همدوره جهان پهلوان تختی در سخنانی خواستار تکرار این دورهمی ها و تقویت دوستی و یکپارچگی بین ورزشکاران شد.
اقای محسن سبزعلی نیز دیگر سخنران این جلسه بود که از درد جامعه ورزش شهرستان ری سخن به میان راند و از مسئولان کلیه هیات های ورزشی خواست مشکلات حوزه ورزش خود را مطرح کنند.

آقای اصغر قمی مربی ورزش های رزمی و جودو نیز با بیان اینکه هیچ مسابقه ای از سوی ریاست ورزش شهرستان حمایت نمی شود، گفت: برای رفع مشکلات ورزش و مشخص شدن رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان باید جلسه ای با حضور فرماندار تشکیل شود.

استاد عباسی پیشکسوت ورزش تکواندو با اشاره به اینکه اکنون شاهد فروکش کردن بیماری کرونا در سطح کشور هستیم، اظهار داشت: کرونا بهانه ای برای کار نکردن برخی افراد شده و عدم مدیریت در اداره ورزش و کمبودهای این حوزه برگردن کرونا انداخته اند. وی پیشنهاد کرد تا گروهی مشخص شود که بصورت شورایی و حمایت جمعی نبود مدیریت کارآمد را جبران کنند.
اقای جعفر جهانگیری مربی کشتی خواستار حمایت از کلیه ورزشکاران در کانون شد و اظهار داشت: ما جوانان همچنان خواستار حمایت پیشکسوتان و ادامه راه هستیم.

دکتر ناصر فروتن پیشکسوت چند رشته ورزشی گفت: ایجاد همدلی در رشته های مختلف باعث اینده سازی ورزش این شهر می شود. آقای ابراهیم خیراله زاده نیز برگزار نشدن مسابقات و عدم حمایت از سوی اداره ورزش را یکی از معضلات ورزش شهرستان ری عنوان کرد. آقای جواد رستمی رئیس هیئت کشتی فشافویه خواستار ادامه فعالیت و تقویت کانون ورزشکاران شد.

آقای ناصر اقا زاده پیشکسوت رشته هندبال و دبیر اموزش و پرورش با انتقاد از خمودگی مدیران پشت میز نشین و با تاکید بر اجزای ماده ۸۸ گفت: مسئولیت رییس اداره ورزش فقط امضا کردن شده است و باید این بدعت ها در شهر برداشته شود و هدف خدمت به ورزش باشد. آقای احمد دامغانی به عنوان جوان ترین عضو این جلسه نیز اظهار داشت: متاسفانه جوانگرایی در ورزش ما جایی ندارد و همیشه دست رد بر سینه ما زدند و خواستار راه اندازی شورای مناسب ورزشی در شهر ری شد.

بهرام رمضانی هم به نبود شورای شهر در ورزش شهرستان ری اشاره کرد و گفت: نبودن منابع مالی در ورزش شهر یکی از معضلات کانون ورزشکاران شهرری است.
سیف اله محمدی رییس سابق تربیت بدنی با تقدیر از برگزاری دورهمی دوستانه کانون ورزشکاران شهرری شرط ادامه راه را همدلی و شجاعت در سخن و حرف و عمل دانست و تصریح کرد: باید کاری کنیم که مسئولان و مدیران ورزش خودشان به دنبال ما بیاییند نه اینکه آنها کاری نکنند و ما مجبور به اقدام به تغییر رئیس اداره ورزش کنیم.

آقای پرویز صادقی ورزشکار رشته کیک بوکسینگ و عضو شورای شهر باقرشهر که چند ساختمان ورزشی احداث کرده است، گفت: ورزش شهرری بزرگان بسیاری دارد که باید پیشقدم شوند و برای حل مشکل ورزش شهرستان کاری کنند.

آقای جمشیدی رییس هیئت ام ام ای شهرری هم با اظهار تاسف از فساد مالی در ورزش گفت: هر وقت خواستم از اداره ورزش سانس بگیرم باید یک نفر را حذف می کردند تا بنده را جایگزین کنند و همیشه دنبال پول بوده اند. وی تاکید کرد که پیشکسوتان در ورزش شهر حضور داشته باشند و یک پایگاه قهرمانی در هر رشته ورزشی ایجاد شود و صندوقی هم برای حمایت از ورزشکاران دایر شود.

آقای اکبر سبزعلی پیشکسوت و مربی کشتی گفت: مدت یکسال است که در تلاش برای برگزاری جلسه گردهمایی ورزشکاران هستیم تا اینکه بعد از یکسال قرار شد جلسه و دورهمی در سال جدید و قرن جدید برگزار شود. جلسه کانون ورزشکاران شهرری برای کلیه رشته های ورزشی بوده و از تمامی رشته ها و مسئولین تقاضای حمایت داریم و سعی کردیم در این جلسه همه عزیزان حضور داشته باشند و اگر کسی از قلم افتاده سعی می کنیم در اینده از وجود آنها نیز استفاده کنیم.
آقای مهدی امینی پیشکسوت ورزش باستانی با بیان اینکه درد جامعه ورزش ما نداشتن نماینده در شهر و اداره ورزش است. آقای نادر فلاح عضو فعال کانون ورزشکاران شهرری و مسئول فوتبال شهر با ابراز اینکه این جلسه بسیار ارزشمند است خواستار حمایت از کلیه ورزشکاران این کانون و همچنین استمرار برگزاری این گونه جلسات و ارائه پیشنهادات سازنده شد.

وی افزود: باید برای خدمت به ورزش این شهر اساسنامه کانون را تهیه و تنظیم کنیم و تعاونی مسکن ورزشکاران را راه اندازی نماییم.
در این جلسه حمایت پهلوان محمد محمودی از کانون ورزشکاران شهرری مطرح و مقرر شد صندوق حمایت از کانون ورزشکاران شهرری که مورد حمایت بسیاری از بزرگان شهر است، راه اندازی شود.

در پایان این جلسه مقرر شد شورای هماهنگی جلسه بعدی با حضور آقایان :جعفر جهانگیری،امیرقمی، اکبر کلاته و اکبر سبزعلی ایجاد شود.
همچنین به منظور انجام هماهنگی ها و اطلاع رسانی برنامه ها، آقای علیرضا کلاته به عنوان مسئول روابط عمومی کانون ورزشکاران شهرری معرفی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار