تاریخ انتشار : یکشنبه 5 شهریور 1402 - 23:00
405 بازدید
کد خبر : 4830

امام جمعه باقرشهر و کهریزک:

هدف دشمنان ترویج ناامیدی در جامعه است

هدف دشمنان ترویج ناامیدی در جامعه است
امام جمعه باقرشهر و کهریزک گفت: دشمنان تلاش می‌کنند با یأس و ناامیدی باورهای ما را مورد هدف قرار دهند، ما نسبت به گذشته باورهایی نسبت به انقلاب و ارزش‌ها داریم پس دشمنان سعی در تغییر این باورها دارند.

آوای ری آنلاین: حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالعلی استیری امام جمعه باقرشهر و کهریزک در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: در روایات حتی نائب گرفتن برای زیارت امام حسین (ع) مورد تاکید است و روایات زیادی در مورد زیارت حضرت سیدالشهدا (ع) نقل شده است.

وی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت مظلومانه شهید رجایی و باهنر و همچنین روز مبارزه با تروریسم گفت: ۸ شهریور سال ۱۳۶۰ دست پلید منافقین به خون شهدای ما آغشته شد و با این جنایت منفورتر شدند، چرا که ترور نشانه‌ی ضعف بوده و المانی از پیروزی نیست.

خطیب جمعه بخش کهریزک ادامه داد: شهید رجایی و شهید باهنر دو تن از چهره‌های موثر در انقلاب بوده و تاثیرگذار بودند، منافقین نیز فروپاشی نظام انقلاب اسلامی را دنبال می‌کردند اما به یاری خدا و برکت حضور امامین انقلاب، حضور مردم در صحنه و خون پربرکت شهدا بیش از ۴۰ سال است انقلاب پابرجا مانده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین استیری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری برای فرماندهان سپاه گفت: رهبری فرمودند شیب تند را پشت سر گذاشته و به قله‌ها نزدیک‌تر شده‌ایم پس نباید خسته شد که امروز روز شوق است.

وی افزود: مقام معظم رهبری ادامه دادند پیروزی حتمی و وظیفه مسئولین کار جهادی است، مسئولان موظفند شبانه روز کار کنند و خستگی نشناسند.

خطیب جمعه باقرشهر و کهریزک تاکید کرد: بیانات مقام معظم رهبری یک متن دارد و یک فرامتن و تلاش دشمنان را برای ناامید کردن مردم خنثی می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین استیری ادامه داد: دشمنان تلاش می‌کنند با یأس و ناامیدی باورهای ما را مورد هدف قرار دهند، ما نسبت به گذشته باورهایی نسبت به انقلاب و ارزش‌ها داریم پس دشمنان سعی در تغییر این باورها دارند.

امام جمعه بخش کهریزک یادآور شد: زمانی که امید به آینده به جامعه تزریق شد بیانات رهبری محقق می‌شود و این تزریق امید با جهاد تبیین میسر می‌شود که یکی از راه‌های از بین بردن ناامیدی در جامعه است.

وی افزود: کسانی که دارای تریبون بوده و مخاطب دارند در رابطه با جنگ ترکیبی و شناختی که دشمنان آغاز کردند وظیفه دارند جهاد تبیین کنند.

حجت الاسلام والمسلمین استیری امام جمعه باقرشهر و کهریزک گفت: در شرایط حساس کنونی وظیفه‌ی مسئولین ضرورت کار جهادی و تلاش بی‌وقفه در خدمت‌رسانی به مرد شریف است.

امام جمعه بخش کهریزک در پایان تصریح کرد: مسئولیت دیگر معرفی دستاوردهای انجام شده است که نباید از دید کسی پوشیده بماند، کارهای خوب انجام شده را به گوش مردم برسانید، همان کارهایی که در شرایط تحریمی صورت گرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار