تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1402 - 22:15
360 بازدید
کد خبر : 5104

شهردار منطقه ۲٠

حفاری تونل متروی شهرری در نقطه پایانی است

حفاری تونل متروی شهرری در نقطه پایانی است
رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران با همراهی شهردار منطقه ۲٠، از آخرین وضعیت توسعه جنوبی خط 6 مترو تهران در دولت آباد و مراحل اجرائی بهسازی میدان حضرت عبدالعظیم (ع) و پروژه پیاده روسازی و پیاده راه این محدوده بازدید کرد.

آوای ری آنلاین: به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲٠؛ جلسه بررسی توسعه جنوبی خط ۶ مترو تهران با حضور سید جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران، علی اصغر قائمی عضو کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران، رضا شنگی شهردار منطقه و مسئولان مترو تهران برگزار شد.

تشکری هاشمی موضوع حمل و نقل را یکی از اصلی ترین ارکان برنامه های اجرایی در دوره ششم شورا برشمرد و با تأکید بر اینکه ما در بودجه بیشترین سهم را به این موضوع اختصاص داده ایم، گفت: تاکید ما این است منابع شهرداری تهران نباید در تعداد زیادی پروژه پخش شود و این به مفهوم تعدد پروژه های نیمه تمام و عدم برخورداری مردم از منافع آن خواهد بود.

در ادامه این جلسه از آخرین وضعیت پروژه توسعه جنوبی خط ۶ مترو تهران و عملکرد تی بی ام بازدید به عمل آمد.

رضا شنگی شهردار منطقه در حاشیه این بازدید از اتمام عملیات حفاری ایستگاه‌های متروی خط ۶ در محدوده شهرری خبر داد و گفت: از حفاری کل متراژ خطوط متروی شهرری، ۳۵٠ متر باقیمانده است و تا دو ماه آینده حفاری کامل تونل های متروی شهرری به پایان خواهد رسید.

گفتنی است در حاشیه بازدید رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران از مراحل اجرایی بهسازی خیابان شهید بیات و میدان حضرت عبدالعظیم (ع) با اهالی و کسبه این محدوده گفتگو کرد و به ابهامات و سوالات آنها پاسخ داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار