تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مرداد 1402 - 19:36
430 بازدید
کد خبر : 4636

رضا فغانی

دیروز خلازیر، امروز جوانمرد قصاب، فردا نوبت کجاست؟!

دیروز خلازیر، امروز جوانمرد قصاب، فردا نوبت کجاست؟!
شهرداری تهران و کمیسیون شهرسازی شورای شهر کجای ماجرا هستند؟ چرا بر اثر بی مبالاتی و عدم‌نظرات جان خدمتگزاران فراجا، نیروهای پلیس ساختمانی شهرداری و مردم بیگناه ریخته میشود و اموال مردم تخریب و نابود میگردد؟!

آوای ری آنلاین: امروز در اولین ساعات صبح شاهد انفجار و تخریب چندین واحد مسکونی در محله جوانمرد قصاب در شهرری بودیم که متاسفانه منجر به فوت یک نفر و مصدومیت چندین تن گردید.

حادثه‌ای که در نوع خود تازگی نداشت و در سالیان متمادی شاهد این گونه از حوادث در همه مناطق تهران بزرگ هستیم.

از همان ساعات اولیه فقط و فقط اخباری در خصوص حادثه پیش آمده مخابره شد و عکس‌هایی از حضور مسئولان همیشه در صحنه و پیام‌ها و دستوراتی از مسئولانی که به جای پیشگیری همیشه نوش دارو بعد از مرگ سهراب هستند.

امروز به عکس‌ها و خبرهای مخابره شده که نگاه می‌کردم یاد بافت‌های فرسوده نفرآباد و محله‌های دیگر شهرری و روستاهای اطراف این شهر افتادم که مسئولان آمدند، عکس‌های یادگاری گرفتند و وعده‌های توخالی و پوچ دادند و رفتند و هیچ کاری هم صورت نگرفت.

البته در این میان یاد سکانسی در سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره افتادم که نشانگر حضور مسئولان بدون هیچ خروجی و هیچ کارکردی می‌باشد.

آقایان مسئول؛ همیشه توصیه شده پیشگیری بهتر از درمان است ولی متاسفانه هیچ وقت این شعار جامه عمل به خود ندیده است.

امروز که شاهد این حادثه تلخ و تاسف بار در شهرستان ری بودیم، امیدواریم ستادی در خصوص رسیدگی به بافت‌های فرسوده ری و خانه‌هایی که معلوم نیست بر سر چه کسانی آوار خواهد شد، باشید که حضور بعد از آوار شدن بر سر مردم هیچ فایده‌ای نخواهد داشت.

رضا فغانی – مدیر مسئول

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار