تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دی 1400 - 2:03
1253 بازدید
کد خبر : 821

سارق حرفه‌ای از مالباختگان مژدگانی می‌گرفت

سارق حرفه‌ای از مالباختگان مژدگانی می‌گرفت
مجرم حرفه‌ای که بعد از سرقت گوشی تلفن همراه با مالباختگان تماس می‌گرفت و درخواست مژدگانی می‌کرد بازداشت شد.

روز گذشته مأموران کلانتری‌۱۷۲ حضرت عبدالعظیم (ع) هنگام گشت‌زنی به مردی رهگذر مظنون شده و از وی تحقیق کردند. مأموران پلیس بعد از بازرسی بدنی از مرد جوان دو گوشی تلفن همراه از وی کشف کردند. از آنجا که آن مرد حرف‌های ضد و نقیضی مطرح می‌کرد مأموران وی را به کلانتری منتقل کرده و در این باره تحقیق بیشتری انجام دادند. بررسی گوشی‌های تلفن همراه کشف شده از آن مرد نشان داد که هر دو ساعتی قبل حوالی حرم حضرت عبدالعظیم (ع) سرقت شده است.

بعد از به دست آمدن این اطلاعات بود که متهم مورد تحقیق قرارگرفت. او در بازجویی‌ها به سرقت سریالی گوشی تلفن همراه اعتراف کرد و گفت: من در خیابان حرم پرسه می‌زدم و گوشی تلفن همراه رهگذران را سرقت می‌کردم. بعد از سرقت با مالکان آن تماس می‌گرفتم و مدعی می‌شدم گوشی را پیدا کرده‌ام و حاضرم در قبال دریافت مژدگانی گوشی را به صاحبش پس دهم. صاحبان گوشی که چاره‌ای جز دادن مژدگانی نداشتند حرفم را قبول می‌کردند و پول را به من می‌دادند.

متهم گفت: من به طور میانگین از هر مالباخته ۲ میلیون تومان مژدگانی می‌گرفتم. وی ادامه داد: امروز هم بعد از کمی پرسه در خیابان موفق شدم گوشی دو رهگذر را سرقت کنم. در حال انتخاب سوژه‌ای تازه برای سرقت بودم که مأموران گشت پلیس از راه رسیدند و به من مظنون شده و من را بازداشت کردند. سرهنگ دوستعلی جلیلیان، فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: تحقیقات برای کشف جرائم بیشتر متهم در جریان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار