تاریخ انتشار : یکشنبه 20 فروردین 1402 - 23:58
411 بازدید
کد خبر : 4331

معاون فرماندار:

تمهیدات امنیتی و خدماتی لازم برای برنامه های شب های قدر پیش بینی شده است

تمهیدات امنیتی و خدماتی لازم برای برنامه های شب های قدر پیش بینی شده است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ری گفت: تمهیدات امنیتی و خدماتی لازم برای برنامه های شب های قدر و پذیرایی از روزه داران پیش بینی شده است.

آوای ری آنلاین: مهدی قهرمانی اعلام کرد: در شب های قدر مانند سنوات گذشته در سطح شهرستان برنامه های متنوع در مساجد و بقاع متبرکه و به خصوص حرم عبدالعظیم حسنی علیه السلام برگزار می شود.

وی اضافه کرد: به تبع اهمیت این مراسم و حضور پر شور مردم در این شب ها، ایجاد هماهنگی های لازم و شرح وظایف برای هر کدام از دستگاه های خدمات رسانی ضروری بود.

قهرمانی اذعان داشت: برای هر سه شب برنامه های خوب و معنوی بسیاری در حرم عبدالعظیم حسنی علیه السلام و سایر بقاع متبرکه شهرستان پیش بینی شده است تا مردم از فیض این شب ها بهره مند شوند.

معاون فرماندار ویژه شهرستان ری ادامه داد: شرایط برای استفاده تمام خانواده ها در همه اضلاع حرم به خصوص ضلع شرقی و جنوبی و برای اولین بار پس از سال ها، در ضلع غربی حرم عبدالعظیم مهیاست و مردم در ضلع شمالی نیز از طرف بازار و میدان عبدالعظیم هم می توانند وارد شوند و هم از مراسم ها استفاده کنند.

وی گفت: از مردم شهرستان ری و همچنین تهران برای حضور در مراسم های شب های قدر دعوت می کنیم تا از فضایی که ایجاد شده استفاده کنند و ما ضمن آنکه از آمادگی لازم برای پذیرایی از این افراد برخورداریم از تمامی روزه داران نیز ملتمس دعا برای خدمتگذاری خادمان خود در طول سال جاری هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار