تاریخ انتشار : شنبه 6 خرداد 1402 - 12:25
461 بازدید
کد خبر : 4372

معاون فرماندار: شهرستان ری میزبان ۲۰ هزار زائر امام (ره) است

معاون فرماندار: شهرستان ری میزبان ۲۰ هزار زائر امام (ره) است
معاون سیاسی و امنیتی فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: ۲۰ هزار نفر از زائران و شرکت کنندگان در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) از دیگر استان‌ها میهمان این شهرستان خواهند بود.

آوای ری آنلاین: مهدی قهرمانی در حاشیه ستاد هماهنگی ارتحال امام خمینی (ره) اعلام کرد: جلسه عملیاتی برای شرح وظایف دستگاه ها امروز تشکیل و طی آن بر اساس تجربیات سال های قبل ستاد برگزاری بزرگداشت رحلت امام خمینی (ره) ۶ کمیته و روسای آنها مشخص شد.

وی ادامه داد: این کمیته ها هر کدام بر اساس شرح وظایف ابلاغی در حوزه ترافیکی، پشتیبانی، فرهنگی، تبلیغاتی، خدماتی و اجرایی اقدام و حرکت می کنند.

قهرمانی افزود: بناست شهرستان ری از ۲۰ هزار اهالی دیگر استان ها پذیرایی کند و به آنان اسکان دهد ضمن آنکه برای حدود هشت هزار نفر نیز سهمیه اعزام به مراسم ارتحال داریم‌.

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار ویژه شهرستان ری خاطرنشان کرد: برای اعزام این هشت هزار نفر در کنار پذیرایی از ۲۰ هزار نفر مهمان دیگر استان ها باید تمهیدات ترافیکی، حمل و نقل و پذیرایی را پیش بینی و هماهنگ کنیم.

این مسئول اضافه کرد: ریاست کمیته اجرایی با مسئولیت سپاه، کمیته ترافیکی با معاون عمرانی فرماندار، کمیته برنامه ریزی و پشتیبانی با معاون برنامه ریزی فرماندار، کمیته تبلیغی و فرهنگی با شهرداری منطقه ۲۰ و کمیته امنیتی با مسئولیت نهادهای ذیربط و فرماندهی انتظامی شهرستان است.

حضرت امام خمینی (ره) الگوی عالم عامل، وقت شناسی، مدیریت، شجاعت، خوش رفتاری، مردمداری، پارسایی و ساده زیستی ساعت ۲۲ و ۲۰ دقیقه شب سیزدهم خرداد ۱۳۶۸ به علت عارضه قلبی در سن ۸۷ سالگی چشم از جهان فروبست.

آیین تشییع پیکر امام راحل با حضور بیش از ۱۰ میلیون نفر (نزدیک به یک ششم جمعیت آن زمان کشور) نیز به عنوان بزرگترین تشییع تاریخ، به ثبت رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار