تاریخ انتشار : سه شنبه 28 تیر 1401 - 6:08
739 بازدید
کد خبر : 2632

تجلیل از شهدای سادات درگلزار شهدای بهشت زهرا (س)

تجلیل از شهدای سادات درگلزار شهدای بهشت زهرا (س)
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران تهران بزرگ در مراسم بزرگداشت شهدای سادات ضمن گرامیداشت فرارسیدن عید سعید غدیرخم و شهدای سادات، در ادامه اظهار داشت: امروز به خود افتخار می کنیم که میزبان خانواده های معظم شهدای گرانقدر سادات هستیم.

مراسم بزرگداشت شهدای سادات با حضور اصحاب کریمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، حقیقی مدیرکل بازرسی،ارزیابی عملکرد، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات و مسئولان کشوری و لشکری در مهدیه شهدای بهشت زهرای تهران برگزار شد.

شهدای سادات درگلزار شهدای بهشت زهرا (س) تجلیل شدند

اصحاب کریمی ادامه داد: افتخار می کنیم که در بنیاد شهید و امور ایثارگران شهر تهران نوکری خانواده های معظم شهدا را انجام بدهیم ، در طول ۴ ماه اخیر در مسئولیت بنده کار های بسیار خوبی توسط همکاران بنیاد شهید در شهر تهران انجام داده ایم.

وی ادامه داد: با خانواده معظم شهدا وعده کرده ام که هر پنجشنبه به بهشت زهرا می آیم و بنده با خانواده معظم شهدا از ساعت ۸ صبح تا ۵ عصر دیدار و گفتگو می کنم ؛ در این دیدار ها حدود ۸۰ خانواده مشکلات خود را بیان می کنند و تا جایی که توان داشته باشیم ، مشکلات را بر طرف می کنیم ؛ نشست های صمیمی را در گلزار شهدای بهشت زهرا انجام می دهیم.

شهدای سادات درگلزار شهدای بهشت زهرا (س) تجلیل شدند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ افزود: روز های سه شنبه در مناطق مختلف تهران دیدار با خانواده معظم شهدا را انجام می دهیم و ساعات ها درباره مشکلات آنها صحبت می کنیم و به دنبال رفع مشکلات آنها هستیم ؛ دیدار با جانبازان در منازل و آسایشگاه ها در برنامه کاری بنیاد شهید و امور ایثارگران شهر تهران می باشد و به صورت مرتب و هر هفته انجام می شود.

کریمی یادآور شد: قدردانی و سپاس از خانواده معظم شهدا و ایثارگران یک وظیفه ذاتی و یک رسالت بسیار مهم می دانیم و با تمام وجود قدردان صبر و ایثار این قشر معزز هستیم.
تکریم خانواده های معظم شهدا

عباس جوهری معاون سیاسی اجتماعی  استانداری تهران نیز در ادامه گفت: امروز ما خود را مکلف به برگزاری این مراسمات می دانیم و قطعا یکی از شهود عاقبت بخیری مدیران همین احترام و تکریم خانواده های معظم شهدا است که قطعا عاقبت بخیری در خدمت رسانی به این عزیزان است.

شهدای سادات درگلزار شهدای بهشت زهرا (س) تجلیل شدند

جوهری افزود: ما دست بوس تمام مادران و خانواده های معظم شهدا هستیم و به دعای خیر شما نیازمند هستیم تا مشمول شفاعت شهدای والامقام شما شویم.

وی ادامه داد:  این موضوع  که کسی به مقام والای شهادت برسد و فرزندی را تربیت کند که به درجه رفیع شهادت برسد. اتفاقی نیست و در نگاه دینی ما که هیچ اتفاقی بدون اذن پروردگار اتفاق نمی افتد مرگ با شهادت هم قطعا بدون اذن پروردگار صورت نمیگیرد و اگر اراده الهی نباشد هرگز مرگی به شهادت ختم نمی شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار