تاریخ انتشار : سه شنبه 27 دی 1401 - 14:13
1236 بازدید
کد خبر : 3737

زورگیر مسلح در دام پلیس ری افتاد

زورگیر مسلح در دام پلیس ری افتاد
فرمانده انتظامی شهرستان ری از شناسایی و دستگیری زورگیر مسلح با کشف دو قبضه شبهه سلاح خبر داد.

آوای ری آنلاین: سرهنگ دوستعلی جلیلیان در این باره گفت: در پی وقوع سرقت به عنف از کارگران اتباع کشور همسایه در محدوده شهرری موضوع بصورت ویژه در دستور کار عوامل کلانتری ۱۳۷شهرری قرار گرفت.

وی ادامه داد که با انجام اقدامات فنی و تخصصی و بازبینی دوربین های مداربسته هویت و محل حضور سارق مشخص شد و سرانجام پس از هماهنگی های قضائی متهم در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

جلیلیان خاطرنشان کرد: در بازرسی از وی ۲قبضه شبهه سلاح کمری و ساچمه زن کشف شد، متهم نیز ضمن اقرار به بزه انتسابی به ۷ فقره سرقت اعتراف کرد و تحقیقات جهت تکمیل پرونده و شناسایی دیگر مالباختگان ادامه دارد.

دستگیری سارق سطل های زباله محدوده «دولت آباد»

سرهنگ جلیلیان همچنین از دستگیری سارق سابقه دار محدوده دولت آباد شهرری با اقدامات پلیسی گشت زنی هدفمند، رصد های میدانی تیم عملیات کلانتری۱۶۷دولت آباد خبر داد و گفت: سارق که با یک دستگاه موتور سه چرخه اقدام به سرقت سطل های زباله حوزه دولت آباد شهرری می کرد.

وی افزود: متهم در تحقیقات انجام شده به بیش از ۶ فقره سرقت اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

سارق منازل «شهرری» در دام پلیس

سرهنگ جلیلیان از دستگیری سارق حرفه ای و سابقه دار در حوزه شهرری که با توجه به غفلت شهروندان به چندین سرقت منزل اقدام کرده بود، خبرداد و گفت: با اقدامات اطلاعاتی و ضربتی تیم عملیاتی کلانتری ۱۳۱ شهرری و با گشت زنی هدفمند و هوشمندانه، ماموران موفق به دستگیری سارق بهمراه کشف ابزار آلات مربوطه شدند.

وی خاطرنشان کرد: در تحقیقات بعمل آمده متهم به بزه ارتکابی اعتراف کرد و در این خصوص تا کنون ۱۰ شاکی شناسایی و به کلانتری مراجعه کرده اند.

جلیلیان یادآور شد: متهم نیز پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی اعزام شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار