تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1402 - 11:27
289 بازدید
کد خبر : 4603

جزئیات دستگیری متهم به قتل زن جوان در شهر ری

جزئیات دستگیری متهم به قتل زن جوان در شهر ری
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری متهم به قتل یک زن جوان در یکی از محله های این شهر خبر داد.

آوای ری آنلاین: سرهنگ محمدقاسم طرهانی با تشریح حزئیات این حادثه گفت: ساعت ۱۱ امروز دوم مرداد ماه، کشف جسد زن جوانی در خانه‌ای در خیابان صمدی محله شهر ری از سوی پدرش به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش شد.

وی افزود: با اعلام این خبر تیمی از ماموران کلانتری ۱۳۱ شهر ری به محل وقوع حادثه اعازم شدند و در آنجا با جسد زن ۳۲ ساله‌ای مواجه شدند که براثر خفگی به قتل رسیده بود.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: نتیجه تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، مقتول با یک پسر ۲۲ ساله در اتاق مورنظر قرار ملاقات داشته است که همین موضوع شک تیم جنایی را برانگیخت.

سرهنگ طرهانی با اشاره به اینکه کارآگاهان در ادامه متوجه شدند پسر جوان در یکی از خیابان‌های شهر ری حضور دارد، ادامه داد: ماموران در گام بعدی راهی خیابان موردنظر شدند و پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع قضایی پسر جوان را در یک عملیات غافلگیرانه بازداشت کردند.

وی با بیان اینکه از پسر جوان یک چاقو کشف شده است، عنوان کرد: متهم پس از انتقال به مقر انتظامی در جریان تحقیقات اولیه منکر به قتل رساندن زن جوان شد اما بررسی‌ها نشان می‌داد که وی مرتکب جنایت شده است.

فرمانده انتظامی شهر ری خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار