تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آذر 1401 - 19:04
1437 بازدید
کد خبر : 3558

برگزاری پویش یلدای فاطمی توسط خیریه پیروان شهدای کربلا

برگزاری پویش یلدای فاطمی توسط خیریه پیروان شهدای کربلا
مرکز نیکوکاری پیروان شهدای کربلا به مناسبت شب یلدا برای گرمی بخشیدن به سفرهای خانواده های کم برخوردار تحت پوشش این خیریه سبد معیشتی به این عزیزان اهدا کرد.

آوای ری آنلاین: محمدرضا حاج ابوالقاسمی مدیرعامل خیریه و مرکز نیکوکاری و مسئول قرارگاه جهادی پیروان شهدای کربلا در خصوص این پویش به خبرنگار ما گفت: با توجه به نزدیک شدن به شب یلدا بر آن شدیم جهت گرمی بخشیدن به سفره خانواده های کم برخوردار تحت پوشش این خیریه و شاد کردن دل این عزیزان اقداماتی در راستای تهیه اقلام و ملزومات خوراکی شب یلدا در غالب سبد معیشتی بهمراه چند نوع میوه، آجیل، برنج، گوشت و دیگر مایحتاج غذایی داشته باشیم.

وی افزود: با مدد حضرت حق و عنایت مادر دو عالم حضرت زهرا (س) و کمک خیرین عزیز و همت نیروهای قرارگاه جهادی سردار شهید حاج محمد حاج ابوالقاسمی در محل حسینیه پیروان شهدای کربلا تعداد کثیری بسته معیشتی آماده و یک روز قبل از شب یلدا با هماهنگی خانواده های مذکور این اقلام به دست این عزیزان رسانده می شود.

حاج ابوالقاسمی اضافه کرد: تعدادی از بسته های مذکور با هماهنگی دهیاران محترم بخش کهریزک جهت خانوار های کم برخوردار از قبل شناسایی شده توسط دوستان جهادی ارسال و تقدیم خواهد گردید و حتی از بسته های مذکور به تعدادی از خانواده های بی بضاعت در شهرستانهای گرمسار، ورامین، پیشوا، قرچک، اسلامشهر، زنجان که از قبل شناسایی شده اند، نیز این سبدها اهدا می گردد.

مدیرعامل خیریه و مرکز نیکوکاری و مسئول قرارگاه جهادی پیروان شهدای کربلا در پایان از همه نیکوکاران و خیرین محترم که در این مدت از هر طریق ممکن مالی، یدّی، تبلیغ یا اطلاع رسانی جهت کمک و شاد کردن این خانواده ها یاری رساندند، تقدیر و تشکر نمود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار