تاریخ انتشار : دوشنبه 30 آبان 1401 - 1:56
1832 بازدید
کد خبر : 3444

تخصیص بیش از ۶ هزار متر زمین برای ساخت فضای آموزشی در بخش کهریزک

تخصیص بیش از ۶ هزار متر زمین برای ساخت فضای آموزشی در بخش کهریزک
امین بابایی: نگاه حوزه حاکمیتی در شهرستان ری و بخش کهریزک تقویت سرانه‌های آموزشی در جهت ارتقاء کیفیت تحصیل برای دانش‌آموزانی است که آینده‌سازان این مرز و بوم بوده و نقش بسیار مهمی در پیشرفت کشور دارند.

آوای ری آنلاین: جلسه هماهنگی واگذاری زمین با سرانه‌ی آموزشی به آموزش و پرورش با حضور بابایی بخشدار کهریزک، معرب مسئول هماهنگی امور عمرانی بخشداری کهریزک، تیموری معاون پشتیبانی آموزش و پرورش کهریزک، نخعی رئیس بنیاد مسکن شهرستان ری، دیگر معاونین و کارشناسان این دو مجموعه و حاتم‌زاده دهیار روستای درسن‌آباد در بخشداری کهریزک برگزار شد.

بابایی ضمن اشاره به مصوبات این جلسه اظهار داشت: با هدف افزایش سرانه‌‌ی آموزشی در بخش کهریزک و هماهنگی دهیاری‌های درسن‌آباد، گلحصار، دوتویه، اداره آموزش و پرورش منطقه کهریزک و بنیاد مسکن شهرستان ری مقرر شد بالغ بر ۶۰۰۰ متر زمین جهت ساخت مدرسه در اختیار اداره آموزش و پرورش قرار بگیرد.

بخشدار کهریزک گفت: در این طرح دهیاری‌های گلحصار، درسن‌آباد و دوتویه به ترتیب ۳۰۰۰ متر، ۲۰۰۰ متر و ۱۲۰۰ متر مشارکت داشته و این اراضی با کاربری آموزشی توسط خیرین مدرسه‌ساز احداث خواهند شد.

بابایی در پایان بیان داشت: نگاه حوزه حاکمیتی در شهرستان ری و بخش کهریزک تقویت سرانه‌های آموزشی در جهت ارتقاء کیفیت تحصیل برای دانش‌آموزانی است که آینده‌سازان این مرز و بوم بوده و نقش بسیار مهمی در پیشرفت کشور دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار