تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مرداد 1402 - 13:00
521 بازدید
کد خبر : 4525

اعضای شورای مرکزی جمعیت آبادگران معرفی شدند

اعضای شورای مرکزی جمعیت آبادگران معرفی شدند
پنجمین کنگره جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی در مجتمع فرهنگی حضرت‌ ولی عصر (عج) تهران برگزار شد.

آوای ری آنلاین: پنجمین کنگره حزب جمعیت آبادگران هفته گذشته برگزار شد و حسن بیادی به عنوان دبیرکل و شهاب‌الدین صدر در طی سخنرانی بر اهمیت برگزاری پرشور انتخابات آتی در اسفندماه تاکید کردند و از مردم درخواست کردند تا مشکلات موجود و بعضی از کوتاهی‌های دست‌اندرکاران اجرایی کشور را بحساب نظام نگذارید. مردم در انتخابات با حضورشان حماسه‌ای جدید خلق کنند. انتقاد و خواسته‌های آنان به حق بوده، قابل اعتراض و پیگیری است و مسئولین ذیربط موظف به پاسخگویی هستند.

همچنین در این کنگره که با نظارت نماینده محترم وزارت کشور و حضور جمعی از دبیران کل احزاب و چهره‌ها و جبهه‌های سیاسی و اجتماعی کشور برگزار شد، رأی‌گیری از مجمع برای اصلاح موادی از اساسنامه قبل و برگزاری انتخابات شورای مرکزی در دوره جدید در دستور کار قرار گرفت.

در پنجمین کنگره جمعیت آبادگران، انتخابات شورای مرکزی و بازرسین، با حضور ٣۴ کاندیدا و به‌صورت حضوری و آنلاین برگزار که بیش از ٨٠٠ نفر در این انتخابات شرکت کردند. پس از برگزاری انتخابات، اعضای شورای مرکزی جمعیت آبادگران انتخاب شدند که اسامی به شرح زیر است:

امیرعلی متین زاده، حبیب کوهی، علی شهابی، معصومه عامری، وحید ابراهیم‌زاده، امیر کربلایی، محمدرضا کریمی،، سیدمحمدآقامیری، سینا توفیقیان، حسین حسنی، منوچهر کاظم اصلانی، شکوفه یاریجانی، محمد نثاری و تورج منتظری شاه‌توری، ربابه محمدی، امیرمحمد گل محمدی، سالومه زریه، مسعود کریمی و فاضل حاجی‌زاده به‌عنوان اعضای اصلی شورای مرکزی و آقایان جلال نوری، محمد عارضی پیکر و وحید عباسپور به‌عنوان بازرسین اصلی انتخاب شدند.

همچنین آقایان حسن بیادی، حسن آریاکیش، حسین محمدیان و رحیم خاکی از اعضای هیأت موسس، به‌ عنوان اعضای ثابت شورای مرکزی جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی حضور دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار